Hei hei

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Lurte på om jeg fikk være her litt :) jeg har termin 1 januar. Men pga jeg søker om planlagt keisersnitt og har svangerskaps diabetes. Er sjansen stor for at det blir desember barn på meg for 2 gang :D

Var på oul på torsdag og fikk sett ei frisk å fin jente ❤️

Så koselig du vil være her :) Velkommen skal du være :) Gratulerer med en liten jente i magen ❤️

Velkommen hit og gratulerer med en liten jente i magen :D

Velkommen inn til oss :)
Og gratulerer med ei lita jente

hei og velkommen :-) bare hyggelig med flere å dele opplevelsen med. og gratulerer med ei frisk jente på vei!

Velkommen skal du være :) og gratulerer så mye med ei jente i magen :)

Lurte på om jeg fikk være her litt :) jeg har termin 1 januar. Men pga jeg søker om planlagt keisersnitt og har svangerskaps diabetes. Er sjansen stor for at det blir desember barn på meg for 2 gang :D

Var på oul på torsdag og fikk sett ei frisk å fin jente ❤️

Jeg har også termin i januar, men får ks i desember ;) hei på dei

Jeg har også termin i januar, men får ks i desember ;) hei på dei

Håper jeg å får keisersnitt, ingenting er avklart enda. Men pga langt fødselsforløp sist som endte i akutt keisersnitt. Å mye traumer etter dette. Håper jeg virkelig jeg får det gjennom. Fikk en gutt på 4,7 kg uten sv diabetes.. Denne gangen har jeg jo det også. Håper virkelig ikke de kan nekte meg! Hei på deg :p

Håper jeg å får keisersnitt, ingenting er avklart enda. Men pga langt fødselsforløp sist som endte i akutt keisersnitt. Å mye traumer etter dette. Håper jeg virkelig jeg får det gjennom. Fikk en gutt på 4,7 kg uten sv diabetes.. Denne gangen har jeg jo det også. Håper virkelig ikke de kan nekte meg! Hei på deg :p
Dette blir mitt fjerde ks, så her er til og med dato avgjort. Håper virkelig du blir hørt :)

Dette blir mitt fjerde ks, så her er til og med dato avgjort. Håper virkelig du blir hørt :)

Her får jeg bare beskjed om at det er for tidlig å snakke om nå. Men på oul noterte legene det i papirene mine at jeg ønska det i det minste :)

Kan jeg spør om de 3 du Hatt har vært like greie i ettertid? Eller har det vært veldig forskjellig?

Her får jeg bare beskjed om at det er for tidlig å snakke om nå. Men på oul noterte legene det i papirene mine at jeg ønska det i det minste :)

Kan jeg spør om de 3 du Hatt har vært like greie i ettertid? Eller har det vært veldig forskjellig?
Jeg har vært i super form med alle tre. Var tidlig oppe og gikk, kuttet ned på smertestillende tidlig og var generelt i god form

Back
Topp