Hei hei

går bra det, litt stor føler jeg, men legene sier alt er ved det normalet. vekta føyk plutselig i været men jevnet seg ut litt nå da[:D] og hvordan har du det? tror alle her det bedre nå enn de tre første månedene

Hei alle sammen, måtte til lunsj,er på jobb jeg og sniker meg til noen innlegg sammen med dere innimellom ;)
så kjekt med tvillinger, og så en av hver og ;)

jeg føler jeg aldri får mage jeg.....

Jeg har ikke spydd en eneste gang.. helt utrolig! [8D]
Var syk fra jobb i slutten av måneden pga oppkast, men når jeg ved UL ble satt frem 12 dager i termin (fra 16 til 28 juni) så kan det ikke skyldes graviditeten. [;)] For jeg ble iflg beregningene ikke svanger før rundt 4.okt. Og siden jeg ble gravid til tross for p-piller, så kan man vel få en liten a-ha opplevelse nå da jeg sikkert kasta dem opp igjen de dagene. [8|]
Har hatt til tider store smerter i høyresiden, og legen begynte å tro d var starten på blindtarmbetennelse. Noe som gjorde meg urolig.. Men etter en prat med jordmor så mente hun et kunne være livmora som strekte seg, og siden jeg er så tynn (veide 47 kg før graviditet) så ville det skape store smerter.

Men alt i alt så skal jeg IKKE klage. Ihvertfall ikke med tanke på hva andre skriver om her inne.. [8|]
Jeg har nå lagt på meg 5 kg, og holder gjennom ukedagene med èn heltidsjobb, èn deltidsjobb, fotballtrening, hund og annet husarbeid. Må nok roe meg ned etter hvert, men akkurat nå går det veldig fint. [:)]

Har du fått lagt inn magebilde? Jeg har tatt, men glemte selvsagt cd'n med driver for å få lastet det inn på pc'n i dag. Skal fikse det i kveld tenker jeg. [;)]

Jeg var sikker på at det var ei lita jente som lå inni magen min, og det fikk jeg bekreftet at var riktig[:)] Hun jeg går til har aldri tatt feil og var bombesikker på at dette er en jente. Må innrømme at jeg har kjøpt en del rosa klær allerede, er så girra og gleder meg sånn[:)] Når er det normalt å gå ut i permisjon, er det 2 eller 3 uker før forventet termin?

Nina[:D]

ORIGINAL: Nina22

Hei alle sammen, måtte til lunsj,er på jobb jeg og sniker meg til noen innlegg sammen med dere innimellom ;)
så kjekt med tvillinger, og så en av hver og ;)

jeg føler jeg aldri får mage jeg.....

Den følelsen har jeg også.. føler mest som om jeg bare har lagt på meg. [&:]
Men den kommer nok! Poff! Som noen skrev til meg inne her en gang [;)]

Jeg var sikker på at det var ei lita jente som lå inni magen min, og det fikk jeg bekreftet at var riktig[:)] Hun jeg går til har aldri tatt feil og var bombesikker på at dette er en jente. Må innrømme at jeg har kjøpt en del rosa klær allerede, er så girra og gleder meg sånn[:)] Når er det normalt å gå ut i permisjon, er det 2 eller 3 uker før forventet termin?

Nina[:D]

Vært på ultralyd?
Man går ut i permisjon normalt 3 uker før termin. [:D]

Hei Irene?
Ja jeg er også ganske smal, jeg veide 53 kg før jeg ble gravid, og nå når jeg veide meg nesten 5 månder etter (20uker) veier jeg akkurat det samme[&:] Men jeg har vertfall komt opp i den vekta jeg var, i mine første månder som gravid var jeg kvalm hele tiden,spydde,ingen matlyst å gikk en del ned i vket. så jeg har vertfall fått på meg det jeg mistet, å nå går det bare oppover håper jeg;) Gruer meg ingenting til å legge på meg, tvert i mot, jeg gleder meg til magen begynner å strutte[:)]

jeg har ikke noen mave bilder ennå, ska ta hver måned til å ha i albummen, men har vert meget sløv med det. Men har et bilde av meg selv og "tant ungen" min, bestevenninna mi sin gullgutt;) skal prøve en gang til å få det frem så du kan se meg[:)]

ja jeg har vært på ultralyd, noe av det kjekkeste jeg har gjort noen gang,verdens beste film[:D]

3 uker høres meget fint ut, gleder meg til å disponere tiden utenom jobben[:D]

må spørre igjen jeg, nå når jeg skriver kan alle se det? siden når du svarte meg nå,så kom mitt innlegg opp i ditt innlegg===?????[:-]

Hei Nina.
Navnet mitt er Irene ja. Bilder er morro å se! [:D]
Kiloene kommer etter hvert uansett. Jeg tror jeg la på meg mine fem kilo alle andre steder enn på magen fordi kroppen rett og slett trenger det. Har vært 52 kg siden jul nå.. Jeg bare lengter etter en struttemage, men merker det er på gang. [;)]

ja jeg har vært på ultralyd, noe av det kjekkeste jeg har gjort noen gang,verdens beste film[:D]

3 uker høres meget fint ut, gleder meg til å disponere tiden utenom jobben[:D]

må spørre igjen jeg, nå når jeg skriver kan alle se det? siden når du svarte meg nå,så kom mitt innlegg opp i ditt innlegg===?????[:-]

Alle kan se.. private meldinger går kun gjennom PM. [:)]

Ser frem til permisjonstiden selv. Skal bruke den godt da det ser ut til at det blir tiden midt i mellom jobber for min del. Hadde tenkt å si opp heltidsjobben min allerede før jeg vite at jeg var gravid, da jeg fått tilbud om en bedre jobb. Nå er avtalen at jeg starter i den nye etter permisjon, og da trenger det ikke være heltid i første omgang. Passer meg bra, da jeg ikke vet hvor mye samboeren min kan hjelpe i ukedagene. Han jobber veldig mye, og er mye borte..

Ja jeg merker jeg begynner å vokser sakte men sikkert nå[:)]
og matlysten er på topp, merket utrolig forskjell i det siste på det å vil ha alt [8D]

har du et bilde av deg selv?

Har tatt et magebilde jeg satser på å få lagt inn her i løpet av kvelden.. Ellers så er det lite med bilder her ihvertfall. Sitter forresten på jobb nå og bruker tid her inne (fyyyy). [;)]

hei nina22.[:)]

velkommen velkommen[:D]håper du vil trives her i juniklubben,å det er bare å spørre om alt her.

gratulerer med jenta[:)]vist du går inn på topp.terminliste øverst her.står det litt om oss og hva vi skal ha osv.

vi prates![:D]

Hei Nina!
Gratulerer med den lille prinsessen i magen! Jeg bor i Stavanger nærmere bestemt Sunde, men er egentlig fra Bergen da. Vi venter en liten gutt i juni. Gleder oss kjempemye!! Velokommen inn i juniklubben.

Hei Nina22[:)]

Velkommen til juniklubben,og gratulerer med jenta.Jeg bor i porsgrunn,er snart 30 år og venter en gutt med termin 22 juni.Vi snakkes nok her inne[:)]klem

Hei Nina! Velkommen hit til oss i juniklubben!! [:D] Det er jeg som er terminliste-sjefen, så nå har jeg lagt deg til lista vår.[:D] Der kan du se når alle har termin og hvor folk er fra!

Hei. Velkommen hit og lykke til med spiren [:D].

Back
Topp