hei hei :)

leirsjø-dronning

mamma til 3 i februar <3
hei hei jenter :) sniker litt fra februar.
var medlem her før jeg hadde en sa i slutten av april, men legen min vil nå ikke tørre si hvor langt jeg er på vei så jeg spør dere her inne litt jeg da :) (kanskje dumt men!)

når dere spiser/har spist.. føler dere at dere blir kjempe store rundt magen da? vet at det ikke er luft da det ikke kommer ut noen ting.
kjenner dere at magemuskla deres virkelig strekker seg? jeg kan ikke få så stor mage allerede (6+6) sist gang kom ikke magen føre jeg var mellom 13-15 uker et sted.. å jeg har en del å ta av før det burde synes

Hvorfor vil ikke kegen si hvor langt du er på vei? Vet du når sist mens var da? Skjønte ikke helt problemstillingen :oops: men jeg har ikke kjent noe strekk som jeg følte forrige gang.. eneste jeg har hatt litt vondt i lysken når jeg reiser meg..

Håper du får svar på det du lurer på :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

sist "mens" var ved sa den 30april.. legen tror det er en mulighet at gynekologen har sett feil på UL..

At du ikke har hatt sa likavel? Det ville jeg sjekka opp med en gang hvertfall hvis du har mistanke om det! Ttor legen det også ville jeg bedt om henvisning til ul?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

har fått time til ul den 25.6

Så koselig at du ble gravid igjen så fort da :) gratulerer!
Jeg har masse strekking i lysken, har hatt det hele tiden, vondt å nyse eller reise meg etter jeg har sittet lenge.. Var ikke sånn sist svangerskap. Magen er større om kvelden, men ikke oppblåst sånn som i begynnelsen..

her var magen større i uke 6-7-8-9 enn den er nå :P begynte virkelig å lure :P men nå er den mer normal, med en liten begynnende babykul helt nederst :)

testa du deg noe mellom sa og ny graviditetstest da? var den like sterk når du ble gravid igjen? eller ble den sterkere og sterkere? om du har vært gravid hele tida bør i så fall testene ha vært supersterke når du testet for ny graviditet.

blir bra å få sjekket ut da :)

her var magen større i uke 6-7-8-9 enn den er nå :P begynte virkelig å lure :P men nå er den mer normal, med en liten begynnende babykul helt nederst :)

testa du deg noe mellom sa og ny graviditetstest da? var den like sterk når du ble gravid igjen? eller ble den sterkere og sterkere? om du har vært gravid hele tida bør i så fall testene ha vært supersterke når du testet for ny graviditet.

blir bra å få sjekket ut da :)

Trodde på legen når han sa at jeg hadde en sa. Mensen kom aldri igjen så tok en ny test å den viste positiv tvert! Så gru gleder meg veldog til neste tirsdag for å høre hva legen/gynekologen sier :D

termin enten 4 ell 6 februar :) <3 appen!

Trodde på legen når han sa at jeg hadde en sa. Mensen kom aldri igjen så tok en ny test å den viste positiv tvert! Så gru gleder meg veldog til neste tirsdag for å høre hva legen/gynekologen sier :D

åh så spennende :) da krysser vi for at du rett og slett aldri hadde en sa da :)

åh så spennende :) da krysser vi for at du rett og slett aldri hadde en sa da :)
På en måte så håper jeg litt på det da :D hehe

hm.. hadde du ultralyd da du hadde SA? hvor lang skulle du vært på vei da?

Hadde en ul ja.. var ca 7+6

termin enten 4 ell 6 februar :) muligens 18 desember! :-P <3 appen!

hei hei jenter :) sniker litt fra februar.
var medlem her før jeg hadde en sa i slutten av april, men legen min vil nå ikke tørre si hvor langt jeg er på vei så jeg spør dere her inne litt jeg da :) (kanskje dumt men!)

når dere spiser/har spist.. føler dere at dere blir kjempe store rundt magen da? vet at det ikke er luft da det ikke kommer ut noen ting.
kjenner dere at magemuskla deres virkelig strekker seg? jeg kan ikke få så stor mage allerede (6+6) sist gang kom ikke magen føre jeg var mellom 13-15 uker et sted.. å jeg har en del å ta av før det burde synes
Sniker litt fra november !
Etter jeg hadde hatt to sa'er, har magen denne gangen blitt mye større, og ikje minst fortere stor!
Da jeg ble gravid etter min første SA, rakk ikke tante rød komme tilbake igjen! Da regnet legen terningen ut i fra den dagen jeg begynte å blø. Og det stemte ift ultralyd og størrelse! Dette er min 3 graviditet siden september, og her har gravidmagen vært siden uke 8! Da var det helt umulig å trekke inn magen!
Nå er jeg 18 uker og føler meg gigantisk! :-)
Masse lykke til! :-)

Så godt å høre at du er gravid :D Ønsker deg lykke til på ul :)

Back
Topp