Hei hei

Jeanette og Tore

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
Hei alle sammen.
Har presantert meg her inne tidligere men ikke vært så veldig aktiv. Hadde menstermin i starten av november men etter ordinær ultralyd så ble jeg flyttet og ny termin er 31 oktober. Kommer til å bli satt igang denne gangen pga styrtfødseler tidligere. Har 3 barn fra før av 2 jenter og en gutt og venter ei litta jente til. Håper på å være litt mer aktiv fremover enn det jeg har vært så langt.

Hei og velkommen :-) hvor raske har fødslene vært tidligere ?

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer med liten jente:). Setter de deg i gang når du har styrtfødsel? Ikke det sånn... swooop... så var bebi der? Syns det høres fantastisk ut!! :D

Gratulerer og velkommen hit :) Kan jeg spørre hvor fort du fødte siden de velger å sette deg igang?

Takk takk alle sammen. Siste fødselen min tok 1 time og 36 min. Og siden jeg bor 40 min unna sykehuset og skal levere 3 stk til barnevakt ser det dårlig ut å rekke sykehuset. Har halvert tiden min på hver fødsel så langt :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trodde ikke dem gav igangsetting pga tidligere raske fødseler.. Har også hatt raske fødsler,så får vi se denne gangen.(fra 3 cm og til ute på ca 1 time- 1 time og 15 min forrige gang).har også reiseveg,bil -ambulansebåt- bil til sykehuset.

Back
Topp