hei hei

x1xtonje07

Forumet er livet
er her faktisk oftere enn det jeg hadde tenkt, og det er jo bra [:)]
Her går ting greit, bare at Filip har vært skikkelig syk de siste dagene stakkar... han har hostet masse, vært skikkelig slimete i halsen og tett i nesen o g brekker seg ofte... var til legen i forigårs, og hun gav noen sterke medisiner som min far sa inneholdt amfetamin (!) så det turte jeg ikke gi han... legen min skriver ut resepter i hytt og pine, så det er litt skummelt...[8|] men han er heldigvis bedre nå [:)]
ja, i morgen er det 17. mai, og jeg skal gå i tog med Emily[:D] de har heldigvis vært innom hver dag, så jeg har fått sett henne ofte, men det er rary når de går, og jeg har vært alene igjen... Filip har jo sovet i fire dager nå stakkar... i går sovnet han halv åtte på kvelden, og våknet klokken halv ni i dag, kun avbrutt av en ammepause klokken to i natt [8|]

etter helgen er det eksamen, og det skal bli så godt å ta sommerferie nå[:D][:D] skal være dagmamma da, men det blir jo annerledes, siden jeg a bare kan kose meg hjemme med to skjønne barn[:D]

nei, nå får jeg stikke hjem og finne fram finstasen til i morgen[:)] ha en super 17. mai alle sammen!!

Hørtes rart ut at det inneholdt amfetamin.
Sikker på at det ikke inneholdt morfin, for det er mer vanlig som beroligende.

Back
Topp