Hei hei

wiccamarie

Andre møte med forumet
Hei på dere alle... mitt navn er Lise-Marie og holder til i østfold.

jeg er ny her. :D eller ny på dette forumet .. har tidligere vært på desember 09 gruppa.. :D

jeg ventet mensen om tirsdagen, og når den ikke kom tok jeg en graviditets test i dag. det kom opp en sterk strek og en som var VEEELDIG svak... hadde 2 venninner på besøk og ho ene mente den var negativ og ho andre mente den var positiv. jeg gikk på nytt opp til apoteket for å kjøpe en digital.

og den viste GRAVIIIIIIID... jeg er litt sjokkert og skjelver som bare det. dette var ikke planlagt men hjertelig velkommen skal h*n være.

mannen og jeg har vært sammen i 9 år og snart gift i 2 år. og har en sønn fra før som er født 5 desember 09.

så har jeg da prøvd meg på termin kalkulator og den viser termin 11 november... såååå joda her er jeg ... :D

så da håper vi bare spiren holder seg fast. er ca da 3 uker og 5 dager, står det på babyverden men på signaturen står det 3 uker og 4 dager. hvem stemmer ? :D

Gratulerer, og velkommen hit. Her skal vi få det fint! :)
Hmmm. Når var første dag i siste menstruasjonen da?

2 februar var første dag i siste mens..

Gratulerer så masse!! :D

Gratulerer så masse, og velkommen hit!
Ang sign, så tror jeg at de amerikanerne operer med 40 uker i et svangerskap. Derfor blir ikke termin det samme her.

Gratulerer :)

Gratulerer :) :) :)

Back
Topp