Hei hei :)

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Håper dere har plass til en til her inne på Oktober :) Jeg testet positiv for litt over en uke siden, men har ikke helt forstått det :) Nå er jeg 5 + 1 uker på vei , og håper det lille punktumet holder seg fast i mange mnd til.. Har vært på tidlig UL i dag og fikk se en bitte liten prikk :) hehe

Gratulerer og velkommen!

Selvfølgelig er det plass til deg! :D gratulerer så mye!

Gratulerer så mye og velkommen inn hit!

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer :-)

Gratulerer så masse, koselig å ha vært på UL allerede. Her nekter legen å sende meg selv om jeg har brun utflod og er 6 fullgåtte uker. Han mener det blir en gjettelek og at det vil ikke vise noe.. :bs

Men uansett, velkommen hit! :D

Nekter han deg UL ?? noe så toskete da!! Grunnen til att jeg fikk UL nå er fordi jeg bestilte meg en time til GU for flere uker siden, og da tenkte jeg likegodt jeg kunne beholde timen :) så når jeg kom i går, var han mer enn villig til å ta ul på meg :) Krysser fingrene for deg og satser på at det går veldig veldig bra med deg :)

Nekter han deg UL ?? noe så toskete da!! Grunnen til att jeg fikk UL nå er fordi jeg bestilte meg en time til GU for flere uker siden, og da tenkte jeg likegodt jeg kunne beholde timen :) så når jeg kom i går, var han mer enn villig til å ta ul på meg :) Krysser fingrene for deg og satser på at det går veldig veldig bra med deg :)

Tusen hjertelig takk.. får svar på hcg prøvene i morgen. Veldig spent på stigningen! ! Har ikke blødd i dag så håpet er stort nå! ;):p

Back
Topp