Hei,hei!

Lykke-88

Forelsket i forumet
Titter innom hos dere og hilser på:)

Sørlandsjente her som er gravid med nr 2. Har ei jente på 2 år som skal blir storesøster - stor stas! Er derfor også på April 10 forumet...
Er tidlig enda så vil ikke gå dypere inn på hvem jeg er...
Har anslått termin til 29 mars 2013.
Er forferdelig kvalm om dagen og bruker mye av tiden forran do,men det er verdt det;-)
Håper dere nyter tiden, og gratulerer med spiren som er på veiemoticon

Velkommen inn hit, og gratulerer med den lille spiren i magen. timene foran toalettet med oppkast vil vel forhåpentligvis glemmes når det kommer så mye positivt ut av det:) håper og tror du vil trives her, ha en fin dag:)

Hei hei. Gratulerer med spire. :) Og koselig vi er flere fra Sørlandet. Jeg har en gutt som er født mai 10. :)

Gratulerer og velkommen hit  Er også fra april-10 forumet, men tror ikke jeg vet hvem du er...

Kattejenta skrev:
Gratulerer og velkommen hit  Er også fra april-10 forumet, men tror ikke jeg vet hvem du er...

Hehe,var det jeg trodde. Kjente igjen nicket ditt faktisk ;-)
Jeg har byttet ut navnet mitt i nicket i og med at jeg er her inne så tidlig i svangerskapet,så het noe annet inne på April 10. Men var ikke den mest aktive heller uansett :-P

Men så morsomt da at vi møtes igjen her med enda et barn i samme månded :-D
Gratulerer til deg også!

Lillian84 skrev:
Hei hei. Gratulerer med spire. :) Og koselig vi er flere fra Sørlandet. Jeg har en gutt som er født mai 10. :)

Takk for det :) - Og i like måte ;-)
Gøy å se at det er noen fra sørlandet her ja... Forrige gang (April 10) var vi kanskje 3 stk eller noe :-P
Mai 10 altså,hehe,var jammen nært meg det! Koselig :-)

Back
Topp