hei hei.

Aubergine

Første møte med forumet
 Også en desember mamma. :)  Jeg har termin 29 desember - foreløpig. Har ikke vært på UL enda - men tror den er ganske sikker. Føler at vi timt det bittelitt dårlig... så jeg håper jeg kan gå tre dager over hihi.

Forrige gang fødte jeg 9 dager før... så det spør vel.

Har jeg en jente født i mai10 - og har en følelese av at det blir jente denne gangen også. Så får vi se om det stemmer eller ikke.

Var endel inne på mai og juni forumet i svangerskapet sist - og det var så koselig så derfor meldte jeg meg inn igjen nå - men merker godt at man er ikke fullt så engansjert i svangerskapet med nummer to som med nummer en. Nå er det egentlig bare om å gjøre å få tida til å gå fort.

Skal innrømme at jeg ikke synes det er noe særlig å gå gravid egentlig - men premien er så fantastisk at det er verdt alt :-D

Så koselig! Velkommen inn hit! Og lykke til på UL :) Når skal du ha det?

Jeg venter min første, og det er selvsagt veldig spennende. UL sier det blir jente :)

Hei og velkommen inn hit :)
Lykke til på UL ;)

Jeg er litt i begge leirer selv :P

Frem til UL så har jeg termin 31/12 ELLER1/1.. det kommer helt ann på lege elle jordmor :P hehe.. om de måler et svangerskap som 40+2 eller 40+3. 

De to andre har kommer over termin så sjansene for januarbarn er jo betraktelig større enn desember :p

Back
Topp