Hei hei!

Veråna

Glad i forumet
Hei alle September mammaer :-)

Jeg har ikke skrevet noe her enda siden vi overhode ikke visste termin mnd eller dato før idag. Men idag fikk vi endelig bekrefta vi venter en liten gutt i September.

Jeg er da Veråna her inne og har holdt meg på Mars 2010 forumet da jeg har ei jente som er født 18. Mars.10.

Jeg vil gjerne bli kjent med dere og følge utviklinga her inne :-)
Like spennende denne gangen!

Så koselig =) 
Når ble termin da?
Deilig å få vite når det blir da, tenker jeg!
Gratulere så mye!

Takk for det :-)
Termin ble 27. September. Men blir muligens og forhåpentligvis keisersnitt denne gangen også å da får vi en bestemt dato litt tidligere. 

Spennende da!
Kan hende det blir planlagt ks her og, men det kommer veldig an på babyens størrelse og et par andre ting =) 
Termin 29. september i utgangspunktet og vi venter også en gutt =)

HeiVelkommen inn til oss

Så spennende Fru H, er jo også veldig spennende å få følge med videre.
Hadde du ks med din første ?

Tusen takk mammatil2prinsesser :-)

Veråna skrev:
Så spennende Fru H, er jo også veldig spennende å få følge med videre.
Hadde du ks med din første ?

Tusen takk mammatil2prinsesser :-)

Ja, det ble haste-ks etter et døgn uten fremdrift, en baby som var stjernekikker og stooor :)
Du hadde det du også?

Fru H skrev:

Ja, det ble haste-ks etter et døgn uten fremdrift, en baby som var stjernekikker og stooor :)
Du hadde det du også?

Åhjelp, er mitt største mareritt.
 Ja jeg fikk keisersnitt siden hun satt i seteleie og jeg ikke hadde stort nok bekken for å føde i sete +++ Jeg ønsket vel det egentlig hele tiden, men turte aldri å si ifra og fikk det som planlagt 2 uker tett før termin. Denne gangen blir det litt mer strengere oppfølging og skal på samtale med div for å se om jeg har fødselangst og om jeg egentlig er i stand til å føde normalt i det hele tatt...

Blir spennende og se da. 
De burde egentlig målt bekkenet mitt, men det ble konkludert med at det var babyens størrelse og leie som gjorde det. Så ejg vet faktisk ikke om bekkenet mitt er stort nok. 
Men det finner vi ut =) 
Jeg vil aller helst føde vaginalt jeg da, hvertfall heller det enn haste-ks.

Hei og velkommen:) Vi har termin likt, og jeg venter en gutt til<3

Hei Hei og velkommen til oss =)

Hallo og velkommen ;)

a82 skrev:
Hei på du :) Vi er sammen på Mars 2010 og vi :)

Yez I know ;-) Har sett deg her mens jeg har sneket litt :p
Artig vi havna sammen her igjen da ;-)

Alt bra ?

Back
Topp