Hei Hei :)

Natha90

Forelsket i forumet
Jeg har bare noen spm til dere siden dere er gravid nå :)

Jeg skulle hatt TR den 27.des men enda ikke dukka opp... Også er puppene mine litt øm om jeg "klemmer" på dem eller at noe er borti dem, å for noen minutter siden fikk jeg stikking i nedre del av magen på venstre siden som strålte litt bak i ryggen og blir vedig kvalm når jeg har spist eller om jeg sitter på i bil, sover mer enn normalt for meg, har mye luft i magen & er rar i magen på morgenen ..

Noen som har opplevd dette før?

Det hørtes ut som noe er på gang :) Men kan jo også bare være tr som melder sin ankomst? Du kjenner jo din egen kropp best, men tror nok jeg hadde tatt en test jeg :)

Du må teste frøken ;)

Testa ista :) Poppa opp gravid 1-2 uker, men etter min siste TR så burde jeg være 4 uker eller noe om den testen stemmer..

Men tør ikke ha så mye glede enda med tanke på at jeg har mista de 2 siste gangene.. 

Gratulerer så mye <3 måtte Spireliten klore seg fast i 8 mnd til <3

Natha90 skrev:
Testa ista :) Poppa opp gravid 1-2 uker, men etter min siste TR så burde jeg være 4 uker eller noe om den testen stemmer..

Men tør ikke ha så mye glede enda med tanke på at jeg har mista de 2 siste gangene.. 

Men gravid 1-2 uker betyr ikke at du er 1-2 uker på vei :) Det betyr at det er 1-2 uker siden befruktning, så det vil si at du er ca 4 uker på vei :)
Gratulerer så mye snuppa :D

Takk :D men tør ikke håpe på for mye om den e falsk positiv eller om jeg mister igjen :( så ingen bortsett fra meg, bf og dere vet noe :)

Gratulerer så mye med en liten en liten spireemoticon  Måtte den klore seg fast de neste 8 mndene

Takk :D ja krysse fingran for at testen stemme å at om d e ei spira der så klore den sæ fast :D

Back
Topp