Hei hei :)

LilleSpire :)

Andre møte med forumet
hei jenter :)

Jeg er gravid, og skal ha Julibaby <3<3  Jeg er 8 uker nå, og har termin 22.juli ca :)

Jeg ser at det er flere av dere som har vært på ultralyd, er dette privat eller noe dere har fått på sykehuset? Jeg har veldig lyst til å ta ultralyd jeg også, har nemlig tvillinger i familien..

Gleder meg til å bli kjent med dere jenter :)

Heisann :) velkommen er du 8+ 4 i dag da? Vi skal privat etter jul, betale selv siden vi gjør d fordi vi har lyst ikkje pgannoe kan være galt:) endel blir sendt på ul pga ting og tang :)

Velkommen inn hit og gratulerer så mye!:-) Vi var på tidlig UL pga usikker svsngerskapslengde, fikk time samme dag som jeg kontaktet legen. Vi skal tilbake på ny UL i uke 9+6, fordi de ikke var helt sikker på om det var en eller 2 inni magen:-) Jeg har også mye tvillinger i familien, derfor de vil dobbel sjekke med en ekstra UL:)) Sier ikke nei takk til det;-) Om du kontakter legen din, og sier som det er, vil jeg tippe at du får tidlig ul på sykehuset! Lykke til:-)

Takk :)

Ja, det står her inne at jeg er 8 uker og 4 dager. Jeg trodde jeg var 8 uker og 3 dager. :/
Ser at du er like langt som meg , så gøy :)

Åja ok, kanskje jeg skal ringe fastlegen min da og høre om det er mulig å kunne få UL tidligere. Faren min er nemlig toegget tvilling..
Jeg skal til jordmor 9. januar da, de kan vel høre om det er to hjerteslag eller bare ett da?
Det sikreste er kanskje UL uansett..

LilleSpire :) skrev:
Kan forresten jordmor henvise meg til UL?

hei og velkommen.

Jm tror jeg kun henviser hvis det er noen spesielle komplikasjoner, dette senere i Svangerskapet.
Nå er det vel fastlegen som kan henvise deg, og det er også kun hvis det er noe ekstra..smerter, blødninger..ol

Kor bor du?
Jeg bor i Rogaland, og her er det flere private jordmødre og søke om privat Ul til.
De trenger ikkje henvisning.
Koster ca 500 kr. Jeg har time i Stavanger 9 januar feks..

jeg bor også i rogaland og sist fikk jeg tidlig ul pga jeg var bekymra om alt var fint, ingen smerter eller blødning med han, da jeg mistet hadde jeg 3 ul i løpet av 3 uker pga blødning... er ikkje verre enn å spør, å spille litt overbekymra kan hjelpe :P det er jo snakk om at det skal bli rutine kontroll rundt uke 12 tidlig ul pga de mener det kan avdekke sykdomer osv tidligere... så de er ikkje like vanskelige lenger :D

Hei og velkommen :)
Jeg har termin 21.juli foreløpig hvertfall ;)
Skal bestille tidlig ul i romjulen, privat. For å sjekke at det lever inni der og for å få et nærmere forhold til graviditeten. Samboeren min ønsker det også, da han er vært med på sa før!

Back
Topp