Hei hei! :)

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Da vil jeg også inn å hilse på! :)
Jeg er en 27 (snart 28) års gammel 3barns mor. Og venter nå nr 4. :)
Har en sønn født i 06,en datter førdt i 07 og en datter førdt i 08. :)
Jeg har aldri vært inne på babyverden før,så har bare så vidt begynt å forstå hvordan det fungerer. :)
Hvordan får man laget sånn graf med hvor mange uker man er på vei,og hvor gamle de andre barna er? Litt grønn på området..

Hei og velkommen hit

Har også en datter født i 06

Klikk på den tickeren du vil ha (min foreksempel)  Og så følger du bare bruksanvisningen. Når alt er ferdig, kopierer du bare alle de tegnene som kommer opp i boksen.
Så går du inn på min side og trykker på mine opplysninger - så ruller du ned til min signatur og ticker. trykk på der. og lim inn der det står ticker tekst...

Ikke så flink å forklare, men håper du greier det :) Det står bedre oppskrifter på dette andre plasser innpå her å :)

Hvor lengt er du på vei?

Takk! :)
Skal bli spennende å følge alle dere andre junimammaer også!
Jeg er 11 uker på vei. :)
Takk for instruksjoner! Da får jeg prøve meg frem,og se hva jeg får til. :)

Gratulerer med ny graviditet :D Så koselig med mange barn. Dere blir nok en stor, herlig familie. Har barna fått vite at de skal få en ny bror/søster eller? 

Gratulerer med spire nr 4 på vei, og velkommen i juni klubben :D

Gratulerer med nr 4 på vei! Og velkommen inn hit. 
Jeg var aldri inne her på forumsiden når jeg gikk gravid sist, så jeg har "kløna" endel - spesielt med disse tickerne. Men jeg kom fort inn i det, så det gjør nok du også. :)

Masse velkommen hit til oss =)
Gleder meg til å bli kjent med deg =D

Hei hei!=)

Velkommen hit, og gratulerer med nr 4 i magen!=)

Velkommen hit og gratulerer så mye med spiren i magen! :D

Velkommen i klubben og gratulerer med den lille spiren!!!emoticon

Takk! :) Vi har fortalt det til barna ja,og de gleder seg veldig til å få seg en lillebror eller lillesøster. Storebror vil helst ha en lillebror da,siden han allerede har 2 lillesøstre og synest det er mer enn nok!

Back
Topp