Hei, hei

18 mai :)

Flørter med forumet
Vil bare presentere meg. Jeg er ny som bruker her, men har sniklest litt inne på siden her etter jeg fant ut at jeg er gravid, men nå tenkte jeg at det hadde jo vært koslig å deltatt litt i diskusjoner her og :)

Jeg er 28 år, har samboer og en liten hund. Vi venter vårt første barn 18. mai :) Jeg har PCOS og var så heldig å bli gravid på første IVF forsøk. Hadde et forsøk som ble avbrudt i januar 2011 pga fare for overstimulering, og opererte vekk cyster i mai før vi hadde et nytt forsøk i august. Og der ble det full klaff på det ene lille egget som ble befruktet :)

Vi har allerede sett den lille to ganger, en gang i uke 7 for å se at der var liv og så tok vi en privat UL i uke 12 for å forsikre oss om at alt var greit før vi spredde nyheten ;) Så nå gleder jeg meg veldig til å bli mamma :D

Velkommen og så kjekt at du vil være med og ta del i gruppa i steden for å bare snike :D Har alltid plass til flere her :D

Gratulerer med spira og velkommen hit

Hei og velkommen :)
Gratulerer så mye. :) :)
Jeg og er gravid med ivf pga pcos. Nr 1 er også ivf barn. Så nå venter vi vårt andre mirakel :)

Gratulerer med spire i magen og velkommen inn hit!! :) Håper du får et langt og fint opphold her inne :) 

blåkanin skrev:
Velkommen og så kjekt at du vil være med og ta del i gruppa i steden for å bare snike :D Har alltid plass til flere her :D

HvitSnø skrev:
Gratulerer med spire i magen og velkommen inn hit!! :) Håper du får et langt og fint opphold her inne :) 

siterer!

Gratulerer og velkommen hit :)
Så godt ivf'en 'smalt til' på første forsøk :)
Jeg er også 28 og første på vei her også, men har to katter istedet for en hund ;)

Back
Topp