Hei Hei =)

sdln

Betatt av forumet
Har passert 12 uker og føler nå for å melde meg inn :-). Jeg er 29 år har samboer og en gutt på 17 mnd :-). Vi gleder oss stort til vi skal bli foreldre igjen i mai og storebror gleder seg også. Han forstår kansje ikke så mye enda, men jeg gleder meg til magen blir tydelig å han kan kose og snakke med babyen i magen =).

Jeg prøver å kose meg med graviditeten i en travel hverdag, har vært mye kvalm, lite matlyst og oppkast. Energien begynne å komme tilbake men spyr fortsatt :-/. Men syns det e mye mer uvirkelig denne gangen, så gleder meg til vi skal til jordmor og høre hjertelyden i begynnelsen av desember :-)

Ha en fin helg alle sammen, og takk for at du giddet å lese denne lange introduseringen  :-)
P.S jeg er en person som ikke er så veldig aktiv med å skrive, leser for det meste :-) Har heller ikke så mye tid til å være her inne :-)

Gratulerer med 12 uker og velkommen hit!:)
Jeg har også en liten gutt, litt eldre enn din, 22 mnd. Blir spennende å se hvordan de reagerer på å få en liten "konkurrent" i familien!
Håper formen blir bra snart, jeg merker litt bedring nå i 13. uke og satser på at 2. trimester blir en helt annen verden!! :)

Velkommen og gratulerer med passerte 12 uker :) Håper kvalmen din avtar nå, selv om det ikke skjedde på slaget 12 uker..

velkommen hit! Jeg liker å lese, så introen din var absolut ikke  for langt!! :P
jeg har 2 store barn som det vises i min signatur og gleder meg enorm til nr 3 kommer!

Tusen takk =) ja vi satser på at kvalmen avtar snart :-) Ja det blir spennende å se hvordan han reagerer på å  dele mamma og pappa med en til :-).

Det er en spennende tid vi går i møte(og er i), kos dere i denne magiske spesielle tiden =)

Velkommen hit.

Velkommen inn i mai gjengen og gratulerer så mye med 12 uker.
Gleder meg også til mini skjønner litt mer av det. Men min er litt større enn din da, så han prater masse om at mamma har baby i magen

Gratulerer med 12 uker!!! Velkommen masse til oss :-D Håper formen bare blir bedre og bedre :) (og jeg synes det var en veldig fin intro!)

Hurra og hjertelig velkommen!!!!! Gratulerer med 12 uker!!! Det er en fantastisk følelse!

Back
Topp