Hei hei

solsnuppa

Glad i forumet
Får jeg lov til å komme inn til dere?

Er 28 år, gift, og har en Engle jente på 5 år og en jente på 16 måneder. Venter nå mitt tredje barn. Er 23+2 i dag og har termin 1 feb. Men fødte 9 dager før tiden sist, så håper og regner med at det blir en januarskatt jeg bærer på!

Har snoka litt her inne hele tiden egentlig, å dere virker som en super gjeng..
Gleder meg til å bli kjent med dere å følge dere igjenom opp og nedturer både før og etter svangerskapet!

Så kjekt å se deg her solsnuppa!  :)

Visste ikke om du lurte her inne eller om du skulle holde deg på februar-forumet, men er virkelig gøy med noen fra Juni 2010 her!  

Og selvfølgelig får du hode deg her selv om termin er 1. Februar. Er jo midt på grensa. ;) 

velkommen inn t oss :)

VELKOMMEN emoticon

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

Velkommen. Bare koselig med nye folk

Takk takk alle sammen!
Aner ikke kjønnet på babyen denne gangen. Har vist det med begge snuppene, så nå fant vi ut at vi måtte prøve ut å ikke vite det. Men kjenner at jeg er vannvittig nyskjerrig.. Men har vi klart det så langt, så skal vi klarer det i gode16 uker til. Tror jeg

GravideMeg skrev:
Så kjekt å se deg her solsnuppa!  :)

Visste ikke om du lurte her inne eller om du skulle holde deg på februar-forumet, men er virkelig gøy med noen fra Juni 2010 her!  

Og selvfølgelig får du hode deg her selv om termin er 1. Februar. Er jo midt på grensa. ;) 

Takk det samme, GravideMeg!
Ja det er alltid gøy når man vet om noen fra før...
Gøy å følge hverandre igjen...

Velkommen velkommen :-)

Hei!! Kjempe koselig å få nye medlemmer her inne :)
Gleder meg til å dele denne tiden sammen med deg :)

Back
Topp