Hei Hei! =)

OptimusPrime

Første møte med forumet
Jeg er 26år, og venter min første! :) Synes det er utrolig spennende, og gleder meg utrolig mye.
Jeg var gravid i mars, men da mistet jeg den lille spiren... Var da ca 8 uker på vei.

Nå er jeg 11 +1 på vei, og krysser fingrene på at den lille klorer seg fast! :) Har foreløbig termin 28.januar.2012.
Har forøvrig veldig lite plager, blir ofte kvalm etter å ha spist, noe halsbrann og annet småtteri. Men jeg klager ikke  :)

Ønsker alle en super søndag! :)

Velkommen!
Vi er like langt på vei, men to dager forskjell på termin :S

Hei og velkommen til oss :-)

Heei og velkommen hit! Haha, jeg har termin 29 januar og er 11+2 :D Hvordan går det til? Uansett, så gøy å få flere inn hit! Formen din fin? :)

Tusen takk! :)

Mulig jeg har en snål lege! LoL! ;) Hvis jeg bruker en termin kalkulator får jeg termin 29.januar, men legen sa 28.januar... Det er ikke alt man skal forstå! ;)

Formen min er ganske så bra! Blir fort sliten, og er tidvis ganske så trøtt. Men det er vel slik de skal være! Magen har blitt for stor, så jeg har måtte begynt å bruke mammabukser... Men det er jo bare moro! ;)

Hvordan er formen deres da? :)

Fnis, ja det er ikke alt man skal skjønne seg på! Er vel bare 2% som faktisk får på termindagen så er i utgangspunktet ikke veldig nøye ;)

Har du fått mage? Jeg føler meg feit. Litt flesk som ligger presset over buksekanten så får ikke på meg noen bukser. Har ikke gjort det siden uke 4, da var jeg ikke klar over graviditeten men tenkte jeg hadde spist for mye grillmat. Håper det strammer litt til snart ;) Var å kjøpte meg noen haremlignendebukser på fredag så jeg klarer å puste uten å se gravid ut siden det ikke er så mange som vet det enda :)

Formen kommer seg! Bare sliten og en del vondt i korsryggen :)

Jeg følte meg også feit.. Jeg tenkte så fint at jeg legger på meg til sommeren! Dette blir jo supert! LoL:)  
Men da jeg tok en test skjønte jeg jo hva det var...! Jeg var utrolig oppblåst og det syntes jo for å si det mildt! 

Så harembukser er tingen! Takk gud for at de buksene finnes ;)))

Jeg har ikke sagt det til så mange... Men det spørs vel hvor lenge jeg klarer å holde det skjult.
En venninne så det på meg, og spurte hvorfor jeg ikke hadde sagt noe. Jeg sa at jeg ikke var så langt på vei, og ikke ville fortelle før det er litt mer sikkert.. Hun ble ganske overrasket.. for hun trodde jeg var 6 måneder på vei... Takk for den liksom ! Jeg var da 9 uker på vei... LoL!

Haha, det er koselig. Jeg møtte ei som vet det i går, ho tok på magen min og sa: "Jeg er absolutt ikke imponert." ;) Jeg vokser tydeligvis ikke fort nok. Men nå er jeg veldig lav så tenker nok det sees snart, den har jo ikke så mange plasser og vokse enn utover ;)

Hei og velkommen til oss :)
Har termin jeg også 28,men er 11+4 i dag :) hehe,så rart at legen regner så forskjellig i forhold til BV sin termin kalkulator

Gratulerer & velkommen!

Back
Topp