hei hei

undrendeigjen

Gift med forumet
Måtte innom en tur for å forsøke oppdatere meg...evigheter sden sist
Mange grunner til det...tid, humper i veien, og ting som opptar tankene mer en bv
Men i dag er ting rolige her
For første dag siden slutten av mars våknet Kevin uten å være tett i pusten
Var inne på isolat en tur i mars pga RS viruset og det har tatt tid
Tenk at det snart er ett år siden de kom dsse små...tiden går litt for fort
Hvordan er det med dere alle.... noe som vil fortelle meg litt om hverdagen...hvordan deres lille under har det og hvordan utviklingen fyker?:-) Har forsøt opdatere meg ved å lese innlegg, men tror jeg trenger noen uker for å komme gjennom alt:-)

hei hei :) d e en travel hverdag me leve i :P benjamin har isje vært baby siden han va nyfødt føle eg hehe han har begynt å gå så her e d travelt og må passas på heile veien, ganske så aktiv og alt ska utfoskast og settast på prøve :)

Heisann :)

Er lite jeg er her inne nå, blir mest å skumlese litt før jeg passer på hva snuppa driver med.
Her går det unna i turbofart med kryping og åling. Alt er morsomt å røske og rive i, hehe.
Setter seg opp selv og er ellers ei blidjente :)

Snart permisjonslutt for meg, men enda ikke funnet meg en jobb, så er på evig jobb jakt....

Hei hei, godt å høre at alt står bra til.

Her går det bare  fint, vesla er nok litt baby enda. Hu åler seg og skravler som en foss. Sier til og med mammaemoticon Akkurat nå er syk for første gang. Ikke morro, i tilegg er tann nr 7 på vei....tiden flyr

heihei :) kjekt å se deg igjen innpå her. Vi er jo på 2 like forum ;)

Her går tiden FORT! Tulla sier mamma, pappa, hei, hadet, vov, gakkgakk. Går i full fart rundt bordkanten, slipper seg litt og står ett par sekuder alene, kryper i full fart på sin merkelige måte med en fot foran og en bak i vanlig krypestilling :)

heihei..
her er det og travle dager. 
Adrian kryper, reiser seg og går langs møblene..
han er en liten rampegutt som elsker plage storesøster:)

eg begynner snart å jobbe, men kun litt kveldsjobb for eg har ikkje søkt Adrian inn i barnehagen..

ja tiden går så alt for fort! Vanessa nermer seg 5 år og Adrian nermer seg 1 år.. snart på tide med en til.. hehe

HEI!!! Så koselig å høre fra deg! Har tenkt og tenkt at nå må jeg sende deg ei melding.. men dagene bare raser avgårde! Lurer på hvordan det går med deg jeg da? Eller send meg ei mld på tlf om du vil.. ;)

Så dumt at Kevin har vært så plaga! Men godt han e på bedringens vei! Tror nok ikke du har gått glipp av så mye her, for BV har vært under arbeid og det har vært lite aktivitet. Håper det tar seg opp igjen nå etterhvert..

Em er frisk og rask og det går kjapt i svingane! En liten ramp! skal på kontroll mandag så er spent på om han har strekt seg også, og ikke bare vokser utover! :)

Back
Topp