hei hei

spirejanfeb?

Andre møte med forumet
hei hei alle sammen.

jeg tilhører dette forumet, velger å være anonym. siden det er endel som kjenner meg.

men i dag fikk jeg en svak strek på graviditetstesten. termin er en gang i januar februar. jeg vet ikke, siden jeg har gått på pillen. skal teste en gang til om noen dager bare for å se om det stemmer. at det ikke bare er meg som er tullette.

det som er at den kontroll streken kom ikke opp med en gang, står da i bruksanvisningen at du kan vente opp til 20 minutt. er den ikke kommet opp da er ikke testen gyldig. kontrollstreken kom den og det gjorde jammen meg en svakt kryss også.. så får vi krysse fingrene for at det ikke er meg som er tullette.

spennende da. hva føler du selv? siden du skriver at du gikk på pillen er det vel ikke planlagt? 

du får holde oss oppdater da:)

jeg sluttet på pillen for en go stund siden. men fikk aldrig mensen etter den. joda jeg sitter her og har vondt der som man får vondt når man har el eller mensen. jeg tror selv at jeg er gravid. er planlagt.

Gratulerer med spiren :-D

Så koselig med en liten spire som vokser og gror! Gratulerer! Har en øøøørliten anelse hvem du kanskje er emoticon

Gratulerer så masse med spiren :D 

Kan jo leke litt detektiv å finne litt mer ut hvem du er, du har jo gitt oss litt hint hehe! men jeg gidder ikke det :P Du får heller glede oss med nyheten når du føler deg klar for det:)

Lykke til :D:D

Gratulerer så mye :)

gratuleeeerer =)

woohoo nå blir d bare fler og fler som blir smelt på nytt!
morro d =)

spennende nå begynner det og bli mange her inne som er gravide på ny

Gratulerer så mye!! :D Gleder meg til avsløringen ;)

grattis emoticon

Back
Topp