hei hei

x1xTwGirly88

Gift med forumet
Sitter og irriterer meg over at sambo MÅ se på fotball sånn at jeg ikke får med meg påskekrimen på NRK. Det er jo det som er påske.
Fankens fotball

Ellers er jeg på vei ned i kjelleren for å hente grandiosa. Håper sambo går, for jeg gidder egentlig ikke........[8D] 

ORIGINAL: *klar*

Hei Hei til deg også!

Jeg ser på tv, og koser meg alene.. sambo er på fest! [:)]
Enn du?

jeg sitter nå her å slapper litt av,.. passe lillesøsteren min i dag.. så nå er hun nettopp sovnet...[:)] så nå er ungene i seng!! tror mathias syns det var koselig å leke med tanten sin i dag[:)]

ORIGINAL: Mamma_H

sitter å tenker på mat.. men vet ikke hva jeg skal lage :P

hva har du då? eg kan hjelpe deg eg... hehe[:D]

sitter å er sulten og fryser... synest faktisk synd på meg selv... Savner guttene mine[:(] 

ORIGINAL: silke

sitter å er sulten og fryser... synest faktisk synd på meg selv... Savner guttene mine[:(] 

uff stakkars deg[:(] hvor er guttene dine då?? må spise å ta på varme då[;)]

ORIGINAL: ~monicola~

Dette er minuset med å være "offline" .... ALDRI på slike lister jeg .... buhu ..... [:(][:(][:(][:(]

[:D] sånn er det

Snakker med mammatiladrian og to andre venninner på msn[:)]

ORIGINAL: *TwGirly88*

sitter å tenker på mat.. men vet ikke hva jeg skal lage :P

hva har du då? eg kan hjelpe deg eg... hehe[:D]

jeg har masse.. det er nok problemet, men jeg orker ikke å begynne å koke og styr[:D] å nå kom jeg på at jeg har kjøpt wok i dag! *krise*... å neiiii!
Men hmm... pizza eller brødskive med egg og bacon?

mmmmmmmmm, pizza... men skive med egg og bacon hørtes og godt ut, å det er jo enklere og lage og då!!![;)]

ORIGINAL: *TwGirly88*

ORIGINAL: silke

uff stakkars deg[:(] hvor er guttene dine då?? må spise å ta på varme då[;)]

de er på ferie hos pappene. og jeg får ikke til å spise uten dem[&:] hater å spise alene. Marielle er så liten at det virker ikke....

Hmmm. Blir vel pizza på oss også. Må HELT ned i fryseren for å hente. Gidder ikke lage noe hjemmelaget nå så sent, så det blir grandis. Når nøden er størst spiser fanden fluer. Eller grandiosa.......[8D]

hei hei!![:)]
spiser litt pottis sammen med sambo, og titter litt på bv, samtidig som vi lurer på om vi skal spille et spill eller noe, men ingen av oss har gode nok forslag til hvilket spill.[&:]

så da sitter vi stort sett bare her...[;)]

har krangla villt med parabolen min jeg nå for den er ikke venner med meg... men nå er jeg her... så snakk masse med meg a så jeg ikke kjeder meg ihjel... [:D]

sitter på bv og skriver......skal sette på noe annet på tv....gider ikke se på pluto og mikke...den dvd har stått på i hele dag!!!!

[:)] hei, hei. jeg sitter her på BV. Akkurat nå spiser jeg ferske runstykker med salami og majones, drikker bjørnebærte til. gutta har lånt seg en skrekkfilm; ikke min stil. skal snart legge meg, skal på jobb i morgen og langfredag¨; så har jeg fri til Tirsdag ettr påske, deg skal bli deilig. [:)][:)]

God påske til deg!![;)][;)][;)]  [:)][:)][:)]

p.s [:)] hyggelig tråd.

dytter

Back
Topp