hei hei...

Lilio!!!

Gift med forumet
sniker meg inn her,viker så koselig her var kjedelig og føde i januar for da mista jeg jo alle dere.
er ike så koselig på januar klubben synnes jeg..
håper alle koser seg med bebisene sine...

GRATULERER TIL DERE ALLE

Hei hei!! Så koselig at du er innom! Du kan jo selvfølgelig henge sammen med oss, du hører jo til. [:)]

Hei. Jeg fødte 29 jan, men jeg er her alikevell.  D er her jeg "kjenner" folk, så jeg trives så godt her[:)]. Er d ikke sånn m deg da?

Du kan jo allikevel holde deg her inne med februarjentene da [;)] Blir jo ikke det samme uten deg her når jeg endelig kommer meg over hit!![:)]

Rekner med å gå over i mars, men skal nok inn her og skravle litt fordet. Me vil jo vere med kjentsfolk må vite![:D]

Går alt bra Eserth. Har typpen skjerpa seg?

klart du skal være her sammen med oss andre!!! ikke noe å lure på det!![:D][:D][:D]

da blir jeg her sammen med dere føler lissom at jeg ikke får svar på det andre kjenner bare ett menneske der blir lissom ikke det samme...
jada typen min har skjerpa seg masse...

ORIGINAL: Esereth

da blir jeg her sammen med dere føler lissom at jeg ikke får svar på det andre kjenner bare ett menneske der blir lissom ikke det samme...
jada typen min har skjerpa seg masse...

Håper du får sladret på meg snart da!! [;)][;)] Kanskje til helgen?? Hadde vært digg [:D] gleder meg til å sende melding til deg! hehe

Back
Topp