Hei hei!

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
SKulle bare oppdatere litt herfra jeg[:D]

Vi har det MEGET bra, og har bestemt oss at vi skal bli prøvere[:D] Pstaven røyk på fredag som var (forøvrig samme dag som jeg har hatt lappen i 2 år), selvom den egentlig gikk ut allerede i august[8D] Min kjære har fått seg jobb og begynner på mandag han[:D]

Når det kommer til Oliver så ligger vi i forhandlinger med advokat. Forløpig går det i samme leksa. Men vi må på nytt meklingsmøte på Familievernkontoret pga meklingsattesten var gått ut[&:] Men ting er i gang, og blir vi ikke enige der så blir det rettsak. Håper dette går bra, for jeg kjenner ikke at jeg orker dette i det hele tatt. Det går utover jobb og nattesøvn. Har ett forferdelig savn etter min lille venn. Til og med fått ordnet på jobb at de ukene jeg ikke jobber helg, så kan jeg ha dagvakter den uka. Men dette er tøft og verre vil det bli[&:] Men takk og lov for at min kjære er her og sparker meg i ræva litt[;)] Trenger visst å bli drittsekk[;)]

Jeg skal også bli tante[:D][:D][:D] Min lillebror skal nemlig bli pappa (endelig[;)]), de er riktignok ikke mer enn 5 uker på vei, men de klarte jo ikke å tie stille om det heller[8D]

Litt herfra, enn med dere da?

Sååååå mange som har lest...men ingen kommentarer[8|]

Så koselig å høre at dere skal bli prøvere[:)][:)] Masse lykke til, håper den sitter fort[:)]

Huff..kan ikek forestille meg hvordan det er å være i dine sko. Må være fælt. Håper dere slipper rettsak da iallefall[:)]

Her går det på frem hele tiden.

Melinda er blitt mye flinkere å snakke. PPT var i bhg i aug og observerte henne. Skal inn igjen nå i oktober. Var på møte med ppt for litt siden,og hun sa at hun absolutttrenger hjelp. SÅ hun får mest sannsynelig en spes pedagog i bhg. 5 timer i uken[:)][:)][:)] Også sa hun at hun så noen autistikse trekk i henne[8|] Håper ikke det stemmer. Jeg vet egentlig ikek hva det innebærer da,men håper vi slipper mer krevende ting nå. Har vært nok de siste 2,5 årene liksom[&:]

Ellers vil jeg få svar i løpet av denen uken om jeg får jobb der som jeg jobber nå. Nå er jeg ansatt gjennom nav,men får svar nå på om jeg skal bli innleid via vikarbyrå[:)] Får litt mer 1000 i mnd da ja[:D] ca 9 kanskje. hjelper på det da[:)]

Tja..ellers ikke så masse nytt egentlig. Holder på å planlegge sommeren 2011 da. skal til tyrkia med naboen vå. glede rmeg[:D]

Så bra at dere får hjelp da[:D] Hadde litt ekstrahjelp på Oliver og i bhg. Men det som virkelig gjorde noe var å faktisk komme over på avd over med de barna på hans alder, han prater som en foss nå, selvfølgelig ikke alt som er like forståelig, men det er så rart å høre at han faktisk snakker så mye[:D]

Så flott da :)

melinda har gått på stor avdeling siden hun begynte i bhg. Hun begynte aug i fjor. SÅ hun har mangen rundt seg som snakker masse [:)] men nå kommer det hele tiden mer og mer.

Vi tror hun har sletet med masse vann i ørene,for hun har hatt en del ørebetennelser. Og det startet i fjor da hun stakke n q-tips i øret sitt[&:] Men nå har ikke hun ahtt de plagene siden i juli,så jeg håper jo at det problemet er over. Var hos ø/n/h spesialist for 2 uker siden, og han kunne se rester av av i øret henne,så da hadde det trekt seg tilbake[:)]

Men skal inn igjen i desember for å dobbel sjekke, men nå ser alt lyst ut iallefall [:)][:)]

Oi så spennende med prøving![:)] Dere må kose dere med prøvinga også[;)]. Da blir det de beste babyene.

Jeg håper dere får orden i sammværet med Oliver. Tenk at x-en din viste seg å være en så stor drittsekk da.[:'(]

Her går det fremover . Kasper koser seg i bhg og de fleste forstår hva han sier. Men det skal gå så fort at mange lyder blir borte. Når han prater saktere så kommer alle, nesten. Han slutta med dagbleie i april og nattbleia ble borte tidlig på sommeren. Det tok 3 dager med uhell så var det gjort.

Ellinor har flytta over på eget rom og endelig fått en bedre søvnrytme. Før ble det til at hun sov sammen med oss i senga for jeg var så trøtt, men nå sover hun i egen seng fra 21.30 ca til mellom halv 3 og halv 4. Da får hun litt pupp og så sover hun i senga si igjen til ca 0700. Da tar jeg henne med i senga vår og hun får litt mat der før vi skal stå opp.
Hun er en liten racer og har begynt å krabbe og kommer seg også opp i stående om hun holder seg i noe. Hun har akkuratt blitt 7 mnd.

Jeg har fått påvist jernmangel så jeg knasker jernpiller om dagen. Det skulle visst hjelpe for jeg var så dønn sliten. Det har vel mer med at jeg har sovet så lite og dårlig frem til nå.

Vi venter også i spenning på at kommuna her skal få lagt ut et hus de har til salg for det har vi lyst på. Jeg vil ha eget huuuus!!!!

så koselig at dere skal bli prøvere [:)]! håper dere blir enige om foreldrerett og slipper rettsak, det er jo best med minst mulig styr kansje. her går dagene alt for fort syns jeg. det er travelt med to små, men utrolig kjekt også!

Back
Topp