Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FruTomor
hei ja!lenge siden sist!lykke til med innspurten til fødsel!her i huset er det som vanlig mye liv.I går begynte skolen igjen,har en 2.klassing og en 1.klassing,og i dag begynte twins i barnehagen.Så nå mangler det bare at jeg får meg jobb snart..
ORIGINAL: toffen
venter spent på at du og Grimera skal føde, for etter det er det min tur [8D]
lykke til når det skjer, blir spennende fremover
ORIGINAL: missy1984
hei ja!lenge siden sist!lykke til med innspurten til fødsel!her i huset er det som vanlig mye liv.I går begynte skolen igjen,har en 2.klassing og en 1.klassing,og i dag begynte twins i barnehagen.Så nå mangler det bare at jeg får meg jobb snart..
Ja var på tide jeg tokk meg en tur innom å sa hei nå[:D]tusen takk[:)] Ja da er det mye liv kan jeg tenke meg 1 & 2 klassing & tvillinger i hus hihihi,ser du etter noen spesiell jobb ell?[:)]
ORIGINAL: missy1984
Ja var på tide jeg tokk meg en tur innom å sa hei nå[:D]tusen takk[:)] Ja da er det mye liv kan jeg tenke meg 1 & 2 klassing & tvillinger i hus hihihi,ser du etter noen spesiell jobb ell?[:)]
Er jo utdanna førskolelærer,og søkte på flere utlyste jobber..men fikk ingenting..så nå er jeg egentlig bare ute etter en jobb..men de lyser jo ikke ut noen ting her i kommunen...[8D]