Hei hei...

RalkattLia

Forumet er livet
Nå har symptomene kommet for fult her ja....Kvalme på morran do løping på natta...svimmel...trøtt...Sulten...varmen...Men aner jo ikke hvor langt jeg er enda...men regner med rundt 5 uker nå siden dem ikke kunne se noe på ul forrige mandag....

men ny ul i morra....Blir spennende...[:)] Nå som vi liksom har bestemt oss for og beholde så håper jeg jo at alt er bra....Blir nok litt lei meg om di fortsatt ikke kan se noe....Da er det det at fosterutviklingen sluttet og utvikle seg uten at kroppen har skjønt det...[&:]  Det var det dem trudde sist mandag...[&o] 

kryss fingrene for meg og lille klump da jenter [:)] Det trenger vi....[;)]

krysser alle fingrer her! velkommen og jeg håper du blir!

fingrene krysset, og lykke lykke til [:)]

jippi, lykke til imorra!!
gleder meg til å få flere symptomer jeg også, ikke helt gått opp for meg ennå, vil føle meg gravid! [:D]

ORIGINAL: evighusbygger

gleder meg til å få flere symptomer jeg også, ikke helt gått opp for meg ennå, vil føle meg gravid! [:D]

Di kommer di kommer...Vær glad du ikke kjenner så mye...for det er nok som vil dukke opp underveis [:)] 

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

ORIGINAL: evighusbygger

Di kommer di kommer...Vær glad du ikke kjenner så mye...for det er nok som vil dukke opp underveis [:)] 

hehe okei da! [:D]

ORIGINAL: semine

fingrene krysset, og lykke lykke til [:)]

Lykke til!!
Krysser fingrer og tær! [:D]

Alt er krysset.. Lykke til

ORIGINAL: Ida Adine

Lykke til!!

ORIGINAL: Ida Adine

Lykke til!!