hei, hei

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
hvordan er det med alle? veldig stille og rolig her nå gitt....

Her står alt bra til. Vi har akkurat kommet heim fra hyttetur. Vært på flekkerøy sammen med to vennepar av oss som og har barn. Virkelig kost oss, og onsdag var vi i Dyreparken hele dagen. Ungene var helt i hundre. Eneste minuset på turen var at speilreflekskameraet mitt gikk i bakken og ble ødelagt[:(]

Alt vel her også - dagene flyr på en måte avgårde, lurer på hvorfor?[8|][:D]

Hei på deg [:)] Eller.. dere [;)]
Her er som vanlig full rulle... To uker igjen på jobb, så er det ferie[:)] Vet ikke helt om jeg gleder eller gruer meg ....[8|][8D]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Her står alt bra til. Vi har akkurat kommet heim fra hyttetur. Vært på flekkerøy sammen med to vennepar av oss som og har barn. Virkelig kost oss, og onsdag var vi i Dyreparken hele dagen. Ungene var helt i hundre. Eneste minuset på turen var at speilreflekskameraet mitt gikk i bakken og ble ødelagt[:(]

koselig å være på hyttetur[:)] er det dyreparken i kristiansand dere har vært? - dit kunne vi også tenkt oss å dra ,men det er så laaaaaaangt[:(]200 mil minst...kanskje en gang...
så kjedelig at kameraet ditt har gått istykker - går det ikke på reiseforsikring eller noe?

ORIGINAL: LilleTiger

tipper du har travle dager ja[:)] er det stor forskjell å gå fra 2 til 3-barnsmamma?

ORIGINAL: lissom

Hei på deg [:)] Eller.. dere [;)]
Her er som vanlig full rulle... To uker igjen på jobb, så er det ferie[:)] Vet ikke helt om jeg gleder eller gruer meg ....[8|][8D]

her er det også snart ferie...men slik det er nå, minner ikke den ferien mye om sommer[8|]regn og 8 grader er vel ikke sommertempraturer eller?!

ORIGINAL: Nummer1(-:

ORIGINAL: LilleTiger

tipper du har travle dager ja[:)] er det stor forskjell å gå fra 2 til 3-barnsmamma?

Det er i grunn ikke sååå stor forskjell, ennå ihvertfall - Tobias ligger jo i ro der jeg legger ham, enn så lenge[8D] Men de andre to er skikkelig RAMPETE til tider, de skjønner nok veldig godt at det er vanskelig for meg å løpe etter dem når jeg ammer eller steller lillebror... Er sikkert litt sjalusi inni bildet, selv om de er snille med babyen heldigvis[:)]
Så er Tuva blitt helt tullete om kvelden, helt umulig å legge til tider - og DET er slitsomt! Har nok med husarbeid, og bæring/trøsting/kosing med Tobias på kvelden, om jeg ikke skal bruke timesvis på å få en trassig toåring til sengs! Får tro det går seg til ... litt fort helst[8D]

Back
Topp