Hei hei

Littlå

Glad i forumet
Ser dere har fått en oppdatering her inne
Hcg prøven hadde jo steget, men jeg er bekymret for at det ikke er nok.. den burde jo vært mye høyere i uke 6..(?)
Nå i ettermiddag har jeg hatt mikroskopiske spor av spotting, så nå begynner jeg å bli negativ igjen
Litt murringer i magen, men det kan jo være både positivt og negativt.. er også uggen..

Jaja, tiden får vise.

Ellers så koser vi oss i Tyrkia nå. Har en flott leilighet med net

Hei hei... skjønner godt du er bekymret, men vi alle  for at det går rette veien for deg..

Kos deg masse i Tyrkia og prøv å slapp av, det er nok den beste medisinen.[:)][:)][:)][:)]

Sånn jeg har forstått det tidligere, så er ikke mengden hcg så viktig så lenge det er en fin stigning sånn etter din egen kurve, på en måte.

Ikke mist håpet, Littlå - tenk så mye denne spiren har klart seg gjennom allerede..H*n er bare nødt til å være en fighter[:)]

Spottingen kan være noe gamle rester fra blødningen, og murringer har de aller fleste her inne - det er i alle fall helt vanlig[:)]

Håper du klarer å nyte den fine ferien i Tyrkia, lad opp til et svangerskap som skal vare helt til januar[:D]

Håper at det går bra. Men er jammen ikke lett å slappe av. Forrige svangerskap hadde jeg så å si ingen bekymringer, så dette er pyton!!

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Sånn jeg har forstått det tidligere, så er ikke mengden hcg så viktig så lenge det er en fin stigning sånn etter din egen kurve, på en måte.

Ikke mist håpet, Littlå - tenk så mye denne spiren har klart seg gjennom allerede..H*n er bare nødt til å være en fighter[:)]

Spottingen kan være noe gamle rester fra blødningen, og murringer har de aller fleste her inne - det er i alle fall helt vanlig[:)]

Håper du klarer å nyte den fine ferien i Tyrkia, lad opp til et svangerskap som skal vare helt til januar[:D]

Dette var jo så godt skrevet at jeg måtte bare signere, ikke alle er like på hcg stigning, satser på at du er en av de som har litt lav stigning, men det ER jo stigning. Klarte ikke å dy meg med å sladre, ble bare så glad når jeg så innlegget ditt [:D] Må du kose deg MAX i Tyrkia, så krysser alle vi fingrene for deg når du kommer hjem igjen og skal på ul

Håper du klarer å kose deg forde!

Forresten: Husker det forrige terminforumet jeg var med i. Der var det en jente som hadde masse blødninger og vondter osv. Hun var helt sikker på at dette kom til å gå feil vei. Hele tiden var det noe med spiren hennes i form av vondt og blødninger.
Vet du hva? Hun har en frisk og sunn unge i magen og termin om 3mnd;). Tygg litt på den!

Kos deg videre på ferie, snupp!

Krysser fingrene for at alt er bra med spiren din[:)] Og jeg tror virkelig at alt er helt fint med spiren[:)] Jeg også hadde masse blødninger første svangerskap og fødte en velskapt gutt[:)] Prøv og slapp av å nyt ferien for når du kommer hjem kommer du til å komme på ultralyd og se et bankende hjerte[:)] Kos deg masse videre på ferie[:)]

Krysser fingre og håper så inderlig at alt er bra med spira di[:)][:)]
Kos deg masse i Tyrkia[:)][:)]

ORIGINAL: sengepolka

Hei hei... skjønner godt du er bekymret, men vi alle  for at det går rette veien for deg..

Kos deg masse i Tyrkia og prøv å slapp av, det er nok den beste medisinen.[:)][:)][:)][:)]

det går nok bra skal du se!!!
Håper virkelig du greier å nyte ferien....
Spiren fortsetter nok å vokse å snart ser du slik ut..

Back
Topp