Hei hei

SillyDilly

Forumet er livet
Jeg er så sløv å komme inn her om dagen - vanker jo bare på termin i Juli, er jo så babyopptatt[8D][:D] Men dere er absolut ikke glemt - og snoker jo en del på de jeg har på face![:D][8D]

Hvordan går det med dere da jenter? Nyter dere det fine været om dagen?

Her går det i hundre. Har pusset opp soverommet - kjempe deilig! Har hatt et soverom med 4 forskjellige farger 0 maskeringsteip og glava stikkende ut i 6 mnd nå, og nå er det panel og downligths! Lovely[:)] Har også satt opp babysenga med himmel og alt - så nå er det virkelig, det kommer ei litta jente om ca 7 uker

Ellers har jeg nok å sette fingrene i om dagen med en trassig 3åring, vilter jente i magen og som sagt disse eksamnene. Har tatt 5/11 nå, og har norsk skritlig i morgen - gleder meg til å bli ferdig 17 Juni ja[:)][:D]

Har bare hatt en muntlig som gikk åt helvete - men klarter å ro i land en 4'er (nat fag) så slår meg til ro med det.

Jeg har enda ikke bad, og begynner vell på den 4? mnd uten bad nå tror jeg - jippi og hurra! Men på den lyse siden sparer penger på varmtvann da vi dusjer hos svigerforeldrene[8D]

Vi planlegger bryllup (Kypros i okt) og ALLE vi har "invitert" kommer faktisk - til vår store overaskelse[:D] Da blir vi 14 voksne og 4 barn, så det er jo nydelig! Blir morro! 2 vennepar, 2 venninner og familie 1 uke sammen i syden - blir sikkert knallgøy! Så får jo vi en uke etter de andre har dratt til å slappe av!

Hva skjer med bv-treffet da damer?

Sniker litt på deg på fb også skjønner du, rommet har blitt kjempefint! [:)][:)] Og du har fått en nydelig mage! [:)] Nå er det jammen ikke lenge til hun kommer, blir spennende altså! [:)]

Du er skikkelig flink som holder ut så mange eksamener så tett opptil fødsel! [:D] Stå på, og masse lykke til på de resterende! [:)]

Så koselig med bryllup på Kypros! [:)] Håper vi får se masse bilder etterpå [;)]

Fint vær? Hvor da? [8|][8D][:D] Var fint vær her på søndag og i går, det nyta vi! Ellers har det ikke vært noe å skryte av...

Treffet har dødd ut litt, vi får ta det på sparket om/når du kommer oppover! [:D] Kan jo klare å fikse minitreff om ikke annet! [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Sniker litt på deg på fb også skjønner du, rommet har blitt kjempefint! [:)][:)] Og du har fått en nydelig mage! [:)] Nå er det jammen ikke lenge til hun kommer, blir spennende altså! [:)]

Du er skikkelig flink som holder ut så mange eksamener så tett opptil fødsel! [:D] Stå på, og masse lykke til på de resterende! [:)]

Så koselig med bryllup på Kypros! [:)] Håper vi får se masse bilder etterpå [;)]

Fint vær? Hvor da? [8|][8D][:D] Var fint vær her på søndag og i går, det nyta vi! Ellers har det ikke vært noe å skryte av...

Treffet har dødd ut litt, vi får ta det på sparket om/når du kommer oppover! [:D] Kan jo klare å fikse minitreff om ikke annet! [:D]

Hehe viktig å snike - ser at du fortsatt står på med treninga! U go Girl! Hehe.. Håper jeg er like flink etter fødsel![:)]

Hehe nei du får komme hit, her er det tropevarme[:-][&o][:)] Men skal jo ikke klage!

Ja ser det har dødd ut, trist egentlig når det hadde vært så kos å møttes![:)]

Hei og hopp. kos å se dere igjen på 17 mai, selv om vi måtte stresse videre[:)]

Du ser at jeg har fått ticker??[:D] Men det er hysj hysj på FB, og ellers forøvrig enda!!!

ORIGINAL: Looney

Du ser at jeg har fått ticker??[:D] Men det er hysj hysj på FB, og ellers forøvrig enda!!!

Oii, oiii, oiiii! MORRO!!!!! Congrats! - haha... Føler meg faktisk litt bedre bare av å vite at du skal være edru i 9mnd! Haha... Slem jeg? Ja var hyggelig! ;) Nå er jeg må hjemme om dagen så bare å plinge på om du vil lunsje! Forresten var det planlagt? Prøvd lenge? Når er termin? Hehe... Masse spm ja!

Suki: det er sånn jeg også tenker, vi skal ikke på noe ferie i sommer så hadde vært deilig å tatt en langhelg eller noe [:D]

ORIGINAL: SillyDilly

Oii, oiii, oiiii! MORRO!!!!! Congrats! - haha... Føler meg faktisk litt bedre bare av å vite at du skal være edru i 9mnd! Haha... Slem jeg? Ja var hyggelig! ;) Nå er jeg må hjemme om dagen så bare å plinge på om du vil lunsje! Forresten var det planlagt? Prøvd lenge? Når er termin? Hehe... Masse spm ja!

Suki: det er sånn jeg også tenker, vi skal ikke på noe ferie i sommer så hadde vært deilig å tatt en langhelg eller noe [:D]

Jepp, planlagt. Sluttet på pilla i romjulen jeg faktisk. Så det tok vel 4 pp før den satt. Blir en rolig sommer for min del ja[&:] Termin er vel 23 januar foreløpig. Skal bestille time for tidlig UL tenkte jeg.

Jeg har ingen fri om dagen[X(] Jobber 50% og MÅ lese til eksamen de få dagene jeg har fri innimellom. Har eksamen 7 juni, og begynner i full stilling 8 juni. Dette er ikke noe hvilehjem nei.... Men vi kan jo ta det i en helg da eventuellt? Helst når jeg er ferdig med denne helvetes eksamen[:o] Mye å liksom kunne 10.000 sider - ikke rart jeg får noia. Og kravet mitt fra jobben er at jeg består eksamen.....hjelp....

ORIGINAL: SillyDilly

Jepp, planlagt. Sluttet på pilla i romjulen jeg faktisk. Så det tok vel 4 pp før den satt. Blir en rolig sommer for min del ja[&:] Termin er vel 23 januar foreløpig. Skal bestille time for tidlig UL tenkte jeg.

Jeg har ingen fri om dagen[X(] Jobber 50% og MÅ lese til eksamen de få dagene jeg har fri innimellom. Har eksamen 7 juni, og begynner i full stilling 8 juni. Dette er ikke noe hvilehjem nei.... Men vi kan jo ta det i en helg da eventuellt? Helst når jeg er ferdig med denne helvetes eksamen[:o] Mye å liksom kunne 10.000 sider - ikke rart jeg får noia. Og kravet mitt fra jobben er at jeg består eksamen.....hjelp....

Puuuh - pass på å ikke slite deg ut nå! Kjenner eksamenspresset, holder på frem til 17 Juni, men vi kan jo prøve å gjøre noe etter det? Hehe... Skal ikke være lett! Skjønner at du blir stressa - men det går sikkert suuuperduper bra! [:)][:D]  Blir en rolig sommer for min del også - men skal få til noe på sensommeren, 12mnd edruskap er lenge nok for min del! Haha....[8D][:D]

Men skal du ikke være med til Tr.Heim i Aug/Sept?[&o]

Tror rett og slett ikke jeg orker Trondheim da altså. Skal på ferie i slutten av  august og resten så jobber jeg 100% og da blir det stress med en helg i Trondheim + at jeg er gravid + at vi  trolig enten flytter da eller driver med salg av leilighet.

Dessuten er N i Spania i midten av august med pappaen sin dersom det blir med barn[:)][:)]

Men er gjerne med på treff i oslo-området da?

Back
Topp