hei hei

prinsesse06

Andre møte med forumet
lenge siden;) vet ikke om dere husker meg:P men jeg er mamma til live=) ser det er mange som har fått flere barn, ikke misunnelig i det heletatt[:)] min kjære mann ønsker seg ikke barn med hans DNA[:'(][8D] hehe, men det går fint, må si det er travelt nok med ei på snart 4 og 100% jobb. 

Koselig å se deg igjen. Husker jo deg - men du var alene en stund, var du ikke? Er det ny samboer som ikke vil ha egne barn? Kanskje han ombestemmer seg etter hvert - det gjorde mannen min, og nå sitter vi jo her med to små - knerten ble født to uker etter treårsdagen til Johanna, og er midt i en forrykende utviklingskurve nå, med språk, mobilitet og ernæring som det skjer ting med - veldig gøy!

vi flytter sammen til sommeren, dvs si etter vi har vert på ferie og er ferdig med alt det[;)] han er nok ganske bestemt på dette med egne barn, men lov å håpe eller?[8D]

ellers så er snuppa mi mye syk, mye spying her igården. gikk ett år før legen gadd å teste henne for matallergi, den slo ut på noe(eggehvite,melk,hvete og fisk),men var ikke unormal høye-verdier. nå har det gått ett år siden sist og det det har vert i rykk og napp, testet på ny for en mnd siden, men samme resultat[:'(]
noe drit,men håper det går seg til etterhvert.

Live er ellers ei smart lita jenta. full av flotte gloser og masse energi.

Heisann!
Klart jeg husker deg!!![:D][:D]
kjekt å se deg igjen! [:D]

Koselig å se deg igjen her inne [:D]
Har deg jo under oppsikt på FB, så har jo litt kontroll da [;)][8D]

Men det er samme mannen som før, er det ikke? (han vokalisten)
Synd han ikke vil ha egne barn, men han digger Live ettersom
jeg har skjønt.... og omvendt [;)]

Husker ikke helt når du droppa ut herfra, men her er det som har skjedd her:
vi flytta på landet i august 08 og i mars i år så gifta vi oss [:D]

Koselig å se deg her igjen :-)

har den samme typen ennå ja[8D] hehe, så her går d i metal hver helg...(nesten) hehe.

godt å se alle har det fint[:D]

Klart jeg husker deg[:D] Vi er jo nesten naboer (he he)[8D] Synd at Live er så mye syk, ikke noe kjekt når man ikke helt finner utav hva som er "galt".

Koselig at du får deg samboer nå - veldig kjekk type du har funnet deg[:)]

hey! så koselig at du tok deg turen inn hit.. har deg jo på face.. så så klart jeg husker deg[8D][:D] godt å se at alt går fint med dere.. så kos at dere skal flytte sammen til sommeren.. [:D]

Back
Topp