hei hei

lillefoxen

Glad i forumet
hei hei...

er veldig sikker på jeg bare kan melde meg inn her...
har nok termin den 18 januar.
vet ikke helt hva jeg syntes om det :-P hehe...
vil, men vil ikke være gravid :-P

har time hos legen den 7 mai der jeg egentlig skal be om pervensjon :-P
men tenker meg at det nok ikke er noe vits i :-P

har en datter på 2 år (og to mndr :-P ) og en sønn på 4 mndr... så kjenner d blir travelt hos oss :-P

tenkte iallefall jeg skulle hilse på :-P

Velkommen inn til oss [:D]

Sniker litt fra FS... [:-]

Må spørre, hvordan vet du NÅ at du er gravid?

Bare nysgjerrig altså [:)][:)]
For HVIS vi lykkes nå, så blir vel min termin 17 januar... Og det er jo for tidlig å teste enda.

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Sniker litt fra FS... [:-]

Må spørre, hvordan vet du NÅ at du er gravid?

Bare nysgjerrig altså [:)][:)]
For HVIS vi lykkes nå, så blir vel min termin 17 januar... Og det er jo for tidlig å teste enda.

Samme tenkte jeg.
Jeg har ikm på lørdag og da har jeg termin 8 januar. Testet positivt 4 dager før ikm.
For hvis du har termin 18 januar, så ble du befruktet 25.april og det er bare 4 dager siden.

hehe...

VET d jo ikke :-P men kjenner d godt på kroppen...
etter to svangerspak på kort tid...

For det første er vi ganske så fruktbare (og alt for lite flinke til å være forsikrige)
for det andre så har jeg hatt rosa utflod (festeblødning)
jeg vet vi hadde sex når jeg hadde eggløsning.
har en ekkel/vondt følelse i magen... som jeg hadde forrige gang når egget festet seg...

men jeg vet d jo ikke som du sier :-P men med vår flaks er det nok noe der :-P
ikke det at ungen ikke er ønsket eller noe sånnt altså...
men jeg kjenner jeg har totalt angst for fødselen, fikk innvilget ks sist på medisinsk grunnlag og da ble d hastesnitt siden han ikke klarte vente til ks termin.... og tror jeg ikke rekker d denne gangen...
så krysser litt fingrene for at jeg er paranoid og inbiller meg dette...
(jeg vil ha en til, men mannen vil ikke :-P og med tanke på fødselen vil ikke jeg heller, haha)

hjalp det litt? :-) ellers er d bare å spørre mer... jeg leser å graver om alt sånnt da jeg vil bli jordmor...

min eggløsning var litt før den 25 pga jeg har kortere mens syklus... men skjønner hva du mener... :-)

vet d jo ikke :-P bare merker alt jeg merket med sønnen min, pluss litt til...

ORIGINAL: lillefoxen

hehe...

VET d jo ikke :-P men kjenner d godt på kroppen...
etter to svangerspak på kort tid...

For det første er vi ganske så fruktbare (og alt for lite flinke til å være forsikrige)
for det andre så har jeg hatt rosa utflod (festeblødning)
jeg vet vi hadde sex når jeg hadde eggløsning.
har en ekkel/vondt følelse i magen... som jeg hadde forrige gang når egget festet seg...

men jeg vet d jo ikke som du sier :-P men med vår flaks er det nok noe der :-P
ikke det at ungen ikke er ønsket eller noe sånnt altså...
men jeg kjenner jeg har totalt angst for fødselen, fikk innvilget ks sist på medisinsk grunnlag og da ble d hastesnitt siden han ikke klarte vente til ks termin.... og tror jeg ikke rekker d denne gangen...
så krysser litt fingrene for at jeg er paranoid og inbiller meg dette...
(jeg vil ha en til, men mannen vil ikke :-P og med tanke på fødselen vil ikke jeg heller, haha)

hjalp det litt? :-) ellers er d bare å spørre mer... jeg leser å graver om alt sånnt da jeg vil bli jordmor...

Wow, om alle hadde kjent kroppen sin så godt, hadde vi spart oss for mye ventetid og nerver[:D]
Gratulerer, og velkommen hit enn så lenge[:)]

Jeg er nok også uber-fruktbar.
Fikk lillegullet sist i oktober , og har hatt 2 SAèr i år [:(][&o]
Og vi prøver videre. Nå håper jeg vi lykkes fort igjen, og at det går bra. Blir spennende å se.
Men, velger å tenke at vi ikke er så heldige å lykkes uten en eneste tr etter SAèn...

Får bare vente å se... [:)]

Spennende da [:)][:)] Kunne tenkt meg å jobba på føde-barsel avd selv [:)][:)]

hehe, så bra det ikke bare er oss som er mega fruktbare da...

blir jo spennendes å se om jeg har rett eller ikke, men er ganske så sikkert på det altså :-P hehe.

men de sier jo ks kan gjøre d vanskeligere å bli gravid, så vi får se om d bare er kroppen som spiller meg ett puss. hehe.

Back
Topp