Hei hei

undrendeigjen

Gift med forumet
Her er en liten feriehilsen fra budapest. Vi storkoser oss alle mann:-) Linda har virkelig imponert og vært utrolig snill.....og selv om vi er på ett hotellrom så legger ho seg klokka 7 og sover til mellom halv 8 og 9
I går hadde vi hele dagen på europas største badeland...og gjett om vi alle koste oss... Linda var helt vill og om hodet var under eller over vann spilte ingen rolle så lenge ho fikk puste innimellom....
Storesøster tok Linda en stund slik at jeg og gubben fikk nyte varmebassenget ute...rart å sitte ute i kjølig værm i nydelig varmt vann:-)
Og så har jeg shoppet...babaytøy i mengder....7 sett av vårens nyheter ...og det er sånne som jeg liker...sånne søte...og alt til prisen av 457 norske kroner:-)) Kunne kjøpt myyye mer men ar ikke bruk for det og baggasjen vår tåler ikke mer nå:-)

Håper alle har det superfint:-)

Så fint at dere koser dere, høres helt topp ut! [:D]

Høres ut som om dere har en kjempe flott tur [:D]

ORIGINAL: hb77

Så fint at dere koser dere, høres helt topp ut! [:D]

Jeg er overhoooode ikke misunnelig [8D]
Kos dere masse [;)]

ORIGINAL: Helenpia

Jeg er overhoooode ikke misunnelig [8D]
Kos dere masse [;)]

Sååå utrolig deilig!! Kjekt når alt er tipptopp og at vesla oppfører seg eksemplarisk! Kos dere masse resten av tida! [:)]
Og posen din er klar så den snakkes vi om når du er hjemme igjen [;)] Må si at den ble utrolig søt, men måtte bruke annet Ole Brumm stoff og den ble svart utapå... Håper du kommer til å like den![;)]

Back
Topp