Hei hei..

LMG86

Gift med forumet
Da var jeg hjemme etter en utrolig slitsom,men fin uke..
Lille gutten min er kjempe sterk,klarer seg helt utmerket [:D] Men for en bitte liten skapning han er,jeg tørr så vidt å ta i han.. (pappa`n er mye tøffere enn meg) [8D]

Har skjedd så masse den siste uka,er ganske sliten nå..
Var jo at ganske stort sjokk å få beskjeden om at det skulle bli KS,ikke forventa i det heletatt..
Hadde alvorlig SF,noe jeg enda ikke er helt kvitt..
Ble først skrevet ut på  torsdag,men etter kun 5 min hjemme i stua måtte jeg legges inn igjen,flimring i øya og hodepine..
Håper jeg får bli hjemme denne gangen,tvi tvi.. [:)]

Tusen takk for alle gode tanker fra dere [:)] 

Så godt at dere er hjemme![:)] Lykke til videre! Ta vare på deg selv nå[:)]

Så fint å høre fra deg, og at lille gutten din er sterk og frisk![:)] Nå får vi håpe du også blir helt frisk fort - god bedring, og fortsatt lykke til med lillegutt[:)]

Håper tiden fremover blir kjempe fin og at SF forsvinner ut av kroppen din fortere enn fy! :) Kos dere masse med den nydelige lille gutten :)

ORIGINAL: lillebebis

Håper tiden fremover blir kjempe fin og at SF forsvinner ut av kroppen din fortere enn fy! :) Kos dere masse med den nydelige lille gutten :)

sign.

sign sign[:)]

God bedring! Og kos deg masse med ditt lille under[:D]

Godt å høre at barnet har det bra[:)] God bedring og lykke til videre!

sign:):)

Hei du. Har tenkt masse på dere.. [:)] Godt å høre at det står bra til.. Og at gutten deres er en liten sterk kar.. [:D]

Håper du blir kvitt plagene snart..[:)] Klemmer

Så bra at gutten er sterk da! Trodde det var en selvfølge å tilbringe de første ukene på sykehuset når de var født såpass tidlig, men det er bra det ikke stemmer [:)]
Håper du blir kvitt sf din snart!

ORIGINAL: LilleTiger

Så fint å høre fra deg, og at lille gutten din er sterk og frisk![:)] Nå får vi håpe du også blir helt frisk fort - god bedring, og fortsatt lykke til med lillegutt[:)]

sign[;)]

så godt det må være og være hjemme i kjente og kjære omgivelser... så fint at alt er bra med lille Nurket ditt, skjønner godt at man blir skeptiske til og ta i de når de er så små[;)] Nå får vi håpe du blir fort frisk også da, slik at du bare kan kose deg og nyte "nybakt mamma " tilværelsen til fulle [:D][:D]

Gratulerer med baby nok engang [;)]

sign! [:)]

Sign[;)]

sign[:)]

tenk at du er hjemme med en liten gutt! [:)] Håper formen din blir bedre og bedre for hver dag [:)]

Satser på at du holder deg hjemme fra nå av!

Kan tenke meg at dte var et sjokk å plutselig måtte ha et KS når man har har forberedt seg på vanlig fødsel. Men det ente jo godt så da betyr det så lite hvordan man nådde målet[:D]

Har tenkt mye på deg og dine og synes det er fantastisk at alt har gått så bra som det har gjort, satser på at det bare går den rette veien herfra!

klem fra meg[:)]

Gratulerer så mye [:D]
ORIGINAL: LMG86

Da var jeg hjemme etter en utrolig slitsom,men fin uke..
Lille gutten min er kjempe sterk,klarer seg helt utmerket [:D] Men for en bitte liten skapning han er,jeg tørr så vidt å ta i han.. (pappa`n er mye tøffere enn meg) [8D]

Har skjedd så masse den siste uka,er ganske sliten nå..
Var jo at ganske stort sjokk å få beskjeden om at det skulle bli KS,ikke forventa i det heletatt..
Hadde alvorlig SF,noe jeg enda ikke er helt kvitt..
Ble først skrevet ut på  torsdag,men etter kun 5 min hjemme i stua måtte jeg legges inn igjen,flimring i øya og hodepine..
Håper jeg får bli hjemme denne gangen,tvi tvi.. [:)]

Tusen takk for alle gode tanker fra dere [:)] 

Kos deg med mannen din og den lille gutten deres[:D]
Tenk at dere har lagd han, jeg er sikker på at han er helt perfekt[;)]

Back
Topp