Hei hei, sniker meg inn her..

**tvilling85**

Forumet er livet
Jeg testet positivt om lørdagen og i følge BV så skal termin være 1-2 oktober. Appen sier 1/10 og BV her sier 2/10 - jeg krysser uansett fingrene for at spiren holder seg og blir friskt :)

Har en jente født i nov.09 fra før :)

Hvis noen fra andre forum kjenner igjen nicket mitt og vet hvem jeg er så - hysj hysj, er ikke offesielt så tidlig :)

Velkommen skal du være!

Her er vi mange som venter på og har fått positiv test.
Selv venter jeg på at tiden er inne for å ta testen, og ventetiden er ufattelig lang!!

Jeg kan se for meg at ventetiden er lang - krysser fingrene for at du får en positiv test :)

Vi var ikke prøvere så her testet jeg grunnet mistanke på at mannen opplegg på bruk og ikke bruk av prevansjon hadde sviktet han, og det hadde det :)
Men det visst greit alikevel selvom han ikke ville prøve på en til enda. hehe

Gratulerer med positiv test :) Selv hadde jeg 33 dagers syklus etter pilleslutt så venter en uke til før jeg tester...

Grattis! :) sniker meg forsiktig inn selv :)

Fru H skrev:
Grattis! :) sniker meg forsiktig inn selv :)

Fått positiv test du også? ;)

Ja, men ganske svak enda =) Venter en digital i posten før jeg hopper helt i taket =) 

Morsomt da :)
Gratulerer så mye, de sier at positiv er positiv - men skjønner tankegangen din :)
Er sånn selv :p
Jeg har tatt 2 med streker og en digital :p

Så spennende da! =) 
Føler meg allerede veldig som da jeg gikk med lillemann i magen, bortsett fra at symptomene (bla. kvalmen) kom noen uker senere den gang. 
Så dette blir spennende =) 

Veldig spennende :)

Her er symptomene svingende.. kvalm en dag så en dag ikke, samme med ømme bryster så jeg blir litt nervøs :p

Back
Topp