Hei hei og spørsmål om tidlig ul.

jsfklgariuhg

Flørter med forumet
Hei jenter! Troooor jeg hører til her inne, men egentlig langt fra sikker. Men sier hei likevel! Jente(dame?) på 30 med en sønn på 1 år fra før.

Greia er at jeg ikke helt aner når jeg ble gravid... Testa positivt på søndag, men meget ustabil syklus, så termin er usikker. Noen som har erfaring med å få tidlig UL for å finne termin, eller må man vente til ordinær?

Kan ta UL privat? Da må en betale selv..
Men håper du hører til her inne ;) Hadde vært koselig! Og gratulerer såååå mye med spiren! :)

Jeg tror (merk tror) at du ikke vil få UL på grunn av det. De er litt kostbare om det, lang venteliste osv..

Noen gynekologer utfører ul og tror enkelte er gratis... Ring rundt å hør ;-)

Kan hende det blir privat ja. Har en lege som er glad i å henvise, så kan jo håpe på det! Velig spent på hor langt jeg er på vei... veldig rart å ikke vite! Sist hadde jeg stålkontroll og visste akkurat når det skjedde..;)

gratulerer med spiren:-) håper du kommer inn hær:-)

Bare nevn det til legen din så er det mye mulig han henviser deg til ul. Håper du blir her hos oss <3
gratulerer :)

Hei og gratulerer! :)

Jeg er i samme situasjon som deg. Vet ikke helt når jeg ble gravid. Mest sannsynlig er jeg 5 uker (derfor jeg er her), men kan også være ca 9 - 10 uker. Var hos lege i dag, og jeg ble henvist til poliklinikken på mitt lokale sykehus for å fastslå om jeg fortsatt er gravid (hatt en del blødninger jeg trodde var mens), og evt hvor langt jeg er kommet.

Så jeg ville tatt en tur til legen, så slipper du å betale mye hos en privat :)

Og velkommen hit forresten :D

Back
Topp