Hei hei... Ny her...

nutta06

Glad i forumet
Hei alle sammen her inne.... Jeg har holdt til inne på septemberområdet... Men etter kontroll på sykehuset i går ble jeg satt tilbake 4 uker... så da havnet jeg her inne til dere... Jeg gikk inn på sykehuset som 15.3 og kom ut som 11.3.... D  var litt surt da... Men jeg fikk se en liten krabat som var i full vigør og vinket til meg... Jordmoren sa at hun antok hjerteslagene til å være ca 160 slag i minuttet... Det var kjempegøy å se... Jeg er trebarnsmor, men slutter aldri å fasinere meg over hvor mye som synes på ultralyd så tidlig..... allt kunne dm se... fant ut at det var 4 hjertekammer, nyrene, og urinblæra fungerte som dn skulle... Vi såg og at dn lille drakk og at magesekken fylltes opp... Heilt utruli å se på..... Ja, så her er jeg da... og kommer til å bli her ei stund ja... Klem til dere alle!!

Noen her forresten som vet hvordan jeg får ordnet tickeren min? d står jo helt feil der nå da.... [8D]

Fækk eg d tæl?

No da?

No ser d jo ut som eg klart d....... Jippi!!

hei og velkommen hit!!

du må bruke urladressen for å frem tricker.. true  e...

hmmm

Velkommen hit
Tusen takk skal du ha... Jeg plagdes litt med tickeren min... derfor hmmmmm'a jeg... Men nå er allt bra igjenn... Ser du har fått ultralydbilde allerede... Jeg glemte å få... snufs... Men får ta igjenn når jeg skal tilbake 16. mai... Når skal du på dn normale ultralyden da?

ORIGINAL: lillellita

hei og velkommen hit!!

du må bruke urladressen for å frem tricker.. true  e...
Takk skal du ha... Jeg fikk det til etter å ha prøvd di to andre først selvfølgelig... [:D] 

ORIGINAL: Snickgrl

hei hei... ganske ny selv... men velkommen skal du være.. når er termin? min er 27 oktober... min første og gleder meg masse.. gleder meg til påske, så jeg kan fortelle det til venner... [:)]
Jeg har ikke fått noen termin enda... en jeg har regnet meg fram til ca 14 oktober eller nå rundt der... Vi har da fortalt det til alle og enhver nesten siden vi trudde at vi var kommet lenger enn vi var... hehe... Men det gjør ingenting det... [;)] Ellers så synes jeg at dagene går ganske fort... Det merker jeg når dn mellomste dattera mi skal til faren sin i helgene... Det går så fort mellom hver gang.. Hun er der annenhver helg... Det er jo bare positivt at dagene går fort...

Hei og velkommen hit!![:D]

Back
Topp