Vil bare si hei...nå skal vi bli henvist til riksen... skal ta blodprøver neste gang tr kommer... LItt om oss: vi starta prøvingen i april 2008.... etter to månder fikk jeg en dårlig følelse at noe var galt... blodprøver ble tatt å jeg hadde hormonforstyrrelser som tilsa at jeg sansynligvis hadde pcos selv om jeg har hatt nogenlunde stabile sykluser... jeg ble helt knekt å ble sykemeldt samme dagen jeg fikk vite det... kom til gyn 2månder senere..innvendig ul tilsa at jeg ikke hadde det, ingen cyster ble funnet bare modne egg som skulle sprekke som var klar til befruktning, de kunne ikke forklare hormonforstyrrelsen, men sa at det sannsynligvis kom at jeg jobba bare natt å var sliten.... månden etter sa jeg opp stillingen min på natt å jeg går nå 3 delt turus. Sambo tok første sædprøve i sept...den kunne ikke brukes...ny sædprøve ble levert 2 månder etterpå å den viste at han sansynligvis har dårlig sædkvalitet[:(] nok et nedelag å jeg havna i kjelleren igjen... sakte men sikkert ble ting bedre igjen... Nå er vi henvist til riksen... (løy på meg et par ekstra månder sånn at vi kommer i systemet...umoralsk kanskje, men nå er det gjort) så nå skal jeg ta blodprøver en gang i neste uke om det ikke har skjedd et mirakel...
Har kvia meg veldig til å melde meg inn hos dere, mest for jeg har fornekta hele situasjonen... men er vel kanskje på tide nå å innse situasjnen vår...
Har kvia meg veldig til å melde meg inn hos dere, mest for jeg har fornekta hele situasjonen... men er vel kanskje på tide nå å innse situasjnen vår...