hei hei- Lenge siden sist

TrønderPia82

Elsker forumet
hei og hopp.
jeg har hatt litt problemer med å logge inn etter jeg fikk ny pc, så har bare vært innom for å lese litt.
her er alt ved det samme. Minsten reiser seg opp overalt, men kommer seg ikke ned uten å falle, så da må mamman komme til unsetning[:)] Eldstemann er ferdig med en trassperiode, og det er DEILIG[:D] han er så medgjørlig og grei, at vi bare koser oss[:D]

Hvordan står det til med dere?

Godt å høre fra deg [:)] Her er jeg forkjølt så det holder på jobb om dagene, men det er bare ut uka, så er det på'an igjen med permisjon. Snuppa sier Mamma (sambo sier hun roper på meg hjemme idag) og det var vel kjapt fortalt ståa her i gården [:D]

Så hærlig når de sier mamma[:D]
deilig med litt jobbtid og så permisjon da Snekka[:)] Og god bedring til deg!

Så snille de andre trønderjentene er med dere sa Fru Katthult[:D] Kjekt at det kan gjøres fort og greit. Blir nok godt å få overtatt huset[:D][:D] Heldiggriser. Får håpe det er greie veier til dere skal ut å kjøre.

Heisann!

Snuppa her reiser seg opp overalt og hele tiden. Hun har endelig begynt å krabbe ordentlig. Hun har tidligere bare ålt for det har gått fortere. Den 4. tanna er på vei opp nå, og hun sover natten gjennom igjen[:D]

Back
Topp