hei hei jenter

camillajenta86

Gift med forumet
åssen har dagen deres vært?[:)]
formen bra om dagen eller?
håper alle marsjenter har det bra[:D]

Dagen har vært fylt av spørsmål som "hva liker jeg i dag?" "kommer jeg til å klare å spise meg mett?" "kommer jeg i det heletatt til å finne mat jeg har lyst på?" Også har jeg kjøpt masse snacks som fristet i butikken, men nå ligger det på kjøkkenbordet og gir meg frysninger[:'(]
Ellers sovnet jeg litt under friidrettsVM og våknet til trav.. Skjønte ikke hva det hadde med friidrett å gjøre, før det gikk opp for meg at jeg faktisk hadde sovet en times tid! Det var ganske godt faktisk!

Ellers har dagen vært helt grei. Merker at jeg er gravid på jobben. Blir helt ferdig av å brette sammen en pappeske, løpt på do pga noe jeg tror er urinveisinfeksjon, og avtalt med legekontoret å komme innom med en urinprøve i morra.

Dette blei litt langt gitt...

Hvodan har dagen din vært?

skal si dere har travle dager[:)]
ikke noe morro å være dårlig. har vært det sjøl, men kvalmen har begynt å avta nå.
av og til  må jeg bare løpe til doen å spy[:'(]
men for all del er verdt det da[:D]
her har dagen gått til fysioterapaut time pga senebetennelse i skuldra.
åsså har sambo og far min holdt på med taket på huset.
vi har fiksa en del på huset i sommer.
b.annet kledning, bygd på, tak, noen vinduer.
etter på er det pusse opp gangen innvendig og pusse opp bad phuu!
nok å gjøre jah!![:D]
holder også på med tilvenning i barnehage til lillegutt, og det går strålende[:D]
ups blei vist litt langt detta[8|]
kjent for skravla mi skjønner dere hihi[8D][:D]

ORIGINAL: camillajenta86

Har hatt en topp dag![:D] I alle fall etter ultralyden og jeg så at alt står bare bra til med vår lille[:D][:D][:D][:D]
Formen har faktisk vært mye bedre etter jeg begynte å jobbe, tenker ikke så mye på kvalmen eller graviditeten når jeg jobber. Så jeg har det helt topp!! KUnne ikke hatt det bedre faktisk[:D][:D]
Enn deg? har du det bra?

ORIGINAL: Tove81

Har hatt en topp dag![:D] I alle fall etter ultralyden og jeg så at alt står bare bra til med vår lille[:D][:D][:D][:D]
Formen har faktisk vært mye bedre etter jeg begynte å jobbe, tenker ikke så mye på kvalmen eller graviditeten når jeg jobber. Så jeg har det helt topp!! KUnne ikke hatt det bedre faktisk[:D][:D]
Enn deg? har du det bra?

godt å høre at du har det bra!
er jo sånn det skal være[:)][:)]
ja kan tenke meg det var hærlig på ul.
kjenner til den gode følelsen der ja[:)]
godt at formen også er ganske bra da.
er jo litt bedre å jobbe når man ikke er så dårlig[:D]

Har hatt en topp dag! I alle fall etter ultralyden og jeg så at alt står bare bra til med vår lille
Formen har faktisk vært mye bedre etter jeg begynte å jobbe, tenker ikke så mye på kvalmen eller graviditeten når jeg jobber. Så jeg har det helt topp!! KUnne ikke hatt det bedre faktisk
Enn deg? har du det bra?[:)]

Har hatt en litt slitsom dag i dag med hodepine fra morgenen frem til 14-tiden. Har dderiomot gått en lang tur med en venninne nå i kveld og føler meg mye bedre. Satser på at dagen i morgen blir mye bedre[:D]

ORIGINAL: Tre blir fire

Har hatt en litt slitsom dag i dag med hodepine fra morgenen frem til 14-tiden. Har dderiomot gått en lang tur med en venninne nå i kveld og føler meg mye bedre. Satser på at dagen i morgen blir mye bedre[:D]

ikke godt med hodepine nei.
men god det gikk over.
koslig med gåtur da[:)]
deilig å gå en tur en gang i blandt[:D]

Back
Topp