hei hei jenter

mom2b

Betatt av forumet
nå har jeg ikke vært her på lenge!!jeg håper det går bra med alle sammen!

Jeg hadde da min 3. SA på fredag=(( var da 9+5. selv om vi har sett og hørt hjerte slå, og jeg har fått hormonsprøyter to ganger i uken for å holde på det lille nurket så gikk det galt=(

Så jeg får hoppe over til FS igjen! jeg ønsker alle lykke til og krysser fingrene for at dere får et vellykket svangeskap...

Nei for en trist beskjed å få..... [:(]
Må ha vært noe galt med den lille da siden kroppen din støtte den ut selv om du har fått hormon sprøyter og alt. Jeg håper virkelig det ordner seg for deg.

Snakket med min farmor i dag og hun kunne fortelle meg at hun mistet 8 barn innimellom de som overlevde. Hun kom så langt som til uke 11 et par ganger også før hun mistet. Men det ble jo tilslutt barn på henne også. Det er jo jeg et bevis på. [;)] Jeg har både onkler og tanter også... så det går tilslutt... men er forferdelig slitsomt å miste så mange ganger.

Får ta det litt med ro og slappe av nå. *trøsteklem*

Så trist[:(] Lykke til videre! *klem*

Nei, dette var trist [:(]. Føler med deg i denne situasjonen. Masse lykke til videre. Klem

ORIGINAL: Ida123

Så trist[:(] Lykke til videre! *klem*

huffl føler virkelig med deg!!!! håper det går bra neste gang !!! ikke gi opp hvertfall! :) sender masse klemmer midt i sorgen !!

Så trist:( Føler virkelig med deg! Og sender deg en stor klem!

uff, så trist [:(]
masse lykke til videre!

Back
Topp