hei hei jenter..

Snupimamma

Elsker forumet
heia alle sqammen... her er det lenge siden jeg har vært.. hbordan går det med dere da.. her går det kjempe fint.. alexander klatrer oppover på kurvene og ser ut til og utvikle seg iett med de termoinfødte.. veier litt mindre da.. veier snart 7 kg nå... er så deilig at han har blitt en så stor og frisk gutt.. har ikke hatt noen problemer.. spiser og koser seg.. får pup til drikke i hvert måltid utenom kvelden men har begynt med middag og grøt.. så fint når en kan gi di litt mat.. kjempe kjekt.... ellers har jeg og begynt og komme meg etter 10 uker i sengen.. deilig.. det har tatt laaang tid altså... håper alt sstår bra til med dere alle.. håper dere kan komme inn på denne tråden og oppdatere meg litt...ellers skal jeg lese så mange av innleggene jeg rekker...

hehe.. det kommer det snart her og.. hehe.. men imorgen er det min tur.. kom på jeg ikke hadde noen nye bilder inne på pcen her enda.. driver og flytter og styrer vi...

Så kjekt at alt er fint med dere. 7 kg er da ikke så lite Andreas min eldste gutt var 7325 gr og 68 cm da han var på 6 mnd. kontroll. Han var terminbaby.

Så bra at alt er bra med dere! Tenkte faktisk på dere her en dag.. Lenge siden jeg har lest noe fra deg.. [;)] 10 uker i senga??? Har du vært syk???[&:]
Med oss er alt bra! Leah veks og trivs!! er vel over 6 kg no.. var 3030g da ho ble født, så har jo fordoblet seg på 2,5 mnd.. Håper ikke jeg gjør det samme noen gang!! hehe..
I allefall koselig å høre fra dere!!

Hei!

Det var lenge siden ja! Godt å høre at alt står bra til, og at dere koser dere. [:)] Tenkte på deg her om dagen jeg også. Hørtes leeenge ut med 10 uker i sengen! [:o] Håper det ikke var noe alvorlig, og at du er i fin form til å nyte sommeren med dine kjære nå. [:)]

Har nesten vært litt bekymra siden det plutselig ble så rolig fra din kant, og nå skjønner jeg at det tydeligvis har vært en grunn til det! Stakkar deg, hørtes ikke kjekt ut å være sengeliggende så lenge! Godt at du er bedre nå og kan nyte sommeren med gutten din! Stor og flott har han blitt!

Vi har hatt rogalandstreff! Vi var 8 eller 9 stk (husker ikke helt) som møttes på Mexicana på Kvadrat i begynnelsen av mai, det var kjempekjekt. Vi skal ha nytt treff nå på mandag kl 11 hjemme hos Linnipusegal på Sandnes, se egen tråd med link til kart. Hadde vært topp om du kan komme!

så kjekt å høre at det går bra med dere..har savna deg masse her inne[:)] her går det så fint så..alexander legger godt på seg og er stortsett bli og fornøyd. må du ha en kjempe flott sommer stinemor[:D][;)]

Har lurt litt på hvor du ble av ja! [:)] Sengeliggende i 10 uker? Høres ikke mye kjekt ut...hva skjedde?

Trym vokser seg stooor og sterk, og vi har det kjempeflott sammen.
Håper du har tid til å komme til Linni puse gal på mandag!

nei lå jo 10 uker før jeg føda.. så det var så deilig nå når kroppen har kommet seg igjen...

Back
Topp