Hei hei jenter :)

PrøveLykken

Liker dette forumet
Jeg lurer på en ting jeg.
De siste dagene har jeg hatt litt menssmerter uten å ha kynnere. Og i natt våknet jeg flere ganger av kraftig mensaktig smerter.. Er dette modningsgreier ? Eller hva kan det være?
Er førstegangs så har ikke peiling på dette !
Er 31+5

Jeg er også førstegangs og uerfaren så kan ikke svare deg akkurat. Men jeg har også hatt mer murringer ala menssmerter og stikkinger i det siste både med og uten samtidig kynner (som jeg forøvrig har drøssevis av og har hatt siden førsten av andre trimester). Jeg har ikke opplevd noe jeg vil betegne som kraftige smertemessig. Jeg tenker at det er begynt å bli trangt om plassen inni der og livmoren jobber jo hele tiden, så sikkert normalt å kjenne mer nå. Når modning vanligvis begynner og hvordan det eventuelt kjennes ut aner jeg ikke. :-) Jeg har tenkt med meg selv at skulle jeg få veldige smerter så ville jeg tatt kontakt med føden, men murringene og stikkingene jeg kjenner nå tenker jeg er normalt. :-) Jeg er 35+3.

Sniker fra oktober..
Jeg har hatt slike murringer i ryggen og stikkinger en ukes tid nå, og jordmora forklarte at det var modning, men at dette kunne komme laaaaaaang tid i forveien. :-)

Høres ut som modning ja :) ganske vanlig med menssmerter både i mage og rygg, i tillegg til nedpress og kynnere :)

Her er det modning på høyt nivå! Ikke så mye mensensmerter, men nedpress og kynnere :) Førstegangs her og :)

Jeg har masse brennende stikking i synfasen...Legen sa at dette også mest sannsynlig var modning :)
Så da er modningen i gang her også ^^ Kjenner jeg gleder meg kjempe masse til mirakelet kommer :D

Back
Topp