Hei hei jenter :-))

AlexandraOgAngelica

Glad i forumet
Da blir det desember-bebis på meg også, overlykkelig!

Testet positivt i torsdags, tre dager før mens og spiren satt allerede i 2 pp:-)

Kjekkt å se at aktiviteten er litt større enn i torsdags hihi, var innom og snudde fort;-)))

Termin blir 4 desember;-)

hei, gratulerer:) jeg tok to tester i går, svak positiv..men er litt "sjenert og forsiktig" her inne enda, da det har gått tidlig galt før kan man si (les: tiscker)...men håper at jeg kan bli denne gangen, og gjør det det blir terminen på min svigerinnes bursdag, den 10.Desember!!

Gratulerer med spiren, håper virkelig at det blir en liten bebis i julegave for dere!! 

AlexandraOgAngelica skrev:
Gratulerer med spiren, håper virkelig at det blir en liten bebis i julegave for dere!! 

takk, får håpe det:) lige så siste gangene jeg mistet så har mensen kommet på IKM dagen (selv om jeg vet at jeg var gravid begge gangene, tok blodprøver hos legen) så tørr iallefall ikke håpe noe før jeg er et par dager over ikm, minst..

Skjønner det er vanskelig å slippe jubelen løs så fort... Håper alle gode ting er tre og at du kommer til å være her hos oss de neste 9 mnd :-))

Er litt engstelig selv av og til, det er nok bare sånn vi er, skjønner det ekstra godt når man har mistet flere ganger som det du har gjort :-(

Krysser fingrene!!

Skjønner det er vanskelig å slippe jubelen løs så fort... Håper alle gode ting er tre og at du kommer til å være her hos oss de neste 9 mnd :-))

Er litt engstelig selv av og til, det er nok bare sånn vi er, skjønner det ekstra godt når man har mistet flere ganger som det du har gjort :-(

Krysser fingrene!!

ja, det er ikke så enkelt.. kommer ikke til å tørre før jeg runder 12 uker nesten hadde aldri mistet før, så plutselig nå så har jeg mistet 2 ganger på kort tid, så... men ja, vi får håpe jeg blir her takk

Da blir det desember-bebis på meg også, overlykkelig!

Testet positivt i torsdags, tre dager før mens og spiren satt allerede i 2 pp:-)

Kjekkt å se at aktiviteten er litt større enn i torsdags hihi, var innom og snudde fort;-)))

Termin blir 4 desember;-)

Gratulerer så mye

Back
Topp