hei hei jenter

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
ta en liten presantasjon av meg selv.. =)

er en jente/dame på 25.. bonde til yrke.. har en sønn på 7 mnd og to engle barn (som egentli skulle vært født aug 2010) venter nå mitt 4 barn.. vært gift i 6 år.. opprinelig østlending men bor på vestlandet..

er litt reservert med tanke på aug forumet pga tvillingene sitter litt godt i enda..

vi brukte 4 år med prøving før tvillingene satt med en sprøyte kur.. 6 mnd på sønnen hjemme laget og denne ja den satt plutselig bare der etter jeg måtte stoppe på pilla for blødde bare..

er det noe mer dere lurer på så bare spør =)

mvh gledesprederen =)

Velkommen hit!!! :) Håper du kommer til å trives på forumet sammen med oss, og at du klarer å slappe av og glede deg over graviditeten og den lille som snart skal komme!

Skjønner det er tungt og vanskelig innimellom etter alt du har vært gjennom! Vi prøvde 3 år på første barn, men gikk veldig lett denne gangen for oss også!

Håper og tror alt går kjempe fint denne gangen! Ønsker deg et flott svangerskap videre!

Koselig at du er innom her du også! Klem til deg.

tøysa tusen takk =) regner med jeg klarer og slappe av litt mere etter ul og enda mere etter uke 23... gikk jo bra sist gang så bør jo gjøre det denne gangen også..=)

irose hei skal prøve og være litt mere aktiv men nok og henge fingra i om dagen også :p åsen går det med deg?

Back
Topp