• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hei hei jenter :)

Hylei

Elsker forumet
Her er det lenge siden jeg har vært innom, kanskje 1 år siden. Hehe..
Er mest på Mai 2010 siden jeg fikk en gutt da [:)]

Lurer på hvordan 08 barna har det og selvfølgelig dere? [:)]
Er barna flinke til å spise variert og grovt? Sluttet med tåteflaske/smokk?

Mi er enda veldig glad i tåteflaska, vanskelig å få den ifra henne.. Også har hun vært ganske vanskelig i matveien..
Men det kommer seg vel..

Hei hei, og gratulerer med en lillebror! [:)][:)]

Her er alt bra, ungen spiser variert og mye mat, tåteflaske har han aldri brukt, men smokka har han enda. Driver og trapper ned da. [:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Koselig å høre fra deg [:)]
For en nydelig sønn du har fått, og så stor jenta di har blitt [:)]

Andrea sluttet med tåteflaske da hun var rundt 1 år. Det var da vi sluttet med mme, og da var det bare naturlig å gi slipp på flaska også. Sutt har hun fortsatt da, og den er VANSKELIG å bli kvitt!

Ellers går vel utviklinga ca som normalen. Hun går til refleksolog for tiden pga atopisk eksem og magetrøbbel. Spennende å se om det har noen effekt. Syns magen ser litt bedre ut i hvert fall.
Om kort tid blir hun storesøster også, men om hun gleder seg eller ei kan jeg ikke svare på. Tror ikke hun forstår det så godt.

Tusen takk!! [:D]

Gratulerer med en baby på vei [:)] De forstår nok mer enn vi vet, hehe.. Når jeg ble gravid sist så forsto Thea at det var en baby i magen, og merkelig nok sluttet hun å si "bebi mage" når babyen var kommet til verden.. [:)]

Er veldig vanskelig å bli kvitt den tåteflaska her. Hun er sååå glad i den!
Men også veldig flink å drikke av glass.. :p

Her sliter vi også med atopisk eksem på begge, og Thea har slitt med hard avføring veldig lenge.. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre..

ORIGINAL: Skrållan

Her er alt bra, ungen spiser variert og mye mat, tåteflaske har han aldri brukt, men smokka har han enda. Driver og trapper ned da. [:)]

Tusen takk [:D]

Så bra da.. [:)] Thea har aldri vært glad i klumper i maten eller store biter [&:] Men det kommer seg [:)]

ORIGINAL: Hylei

ORIGINAL: Skrållan

Tusen takk [:D]

Så bra da.. [:)] Thea har aldri vært glad i klumper i maten eller store biter [&:] Men det kommer seg [:)]

Tobias har også vært plaga med kronisk forstoppelse, kunne lett gå 1-2 uker før han bæsja. Vet ikke hvor plaga Thea er, men vi har starta med Movicol i samarbeid med barnepoliklinikken på Tobias, og nå bæsjer han hver dag [:)]
Ta henne med til legen om hun er treg i magen, det er litt viktig å finne ut hvorfor, og å gjøre noe med det [:)]

Back
Topp