Hei hei jenter

Wembie

Elsker forumet
Ville bare stikke innom å si hei jeg....Tenker fortsatt masse på dere, og savner dere enda mer...Håper alle har det bra....Er innom å sniker litt fra tid til annen, og det er fantastisk å se at stadig flere av dere runder 12 uker, samt ser herlige små nurk på tidlig ul[:D][:D][:D]

wemb: håper du kommer deg inn på et termin forum snart...
savner deg her inne...

åhh, snuppa!!
Håper alt er bra med deg! Tenker masse på deg!!! Skulle virkelig ønske du var her sammen med oss[:)]
Håper du kommer deg inn i et forum snart[:D]

Tusen takk jenter...savner dere noe helt enormt! Var forferdlig tungt å måtte forlate dere i tillegg når jeg mistet...hadde jo såvidt begynt å blitt kjent med dere...

Det går bra med meg etter forholdene...humøret svinger fortsatt en del, og tårene kommer en gang i blant, men det må jeg nok bare leve med...håper jo selvfølgelig at jeg kan flytte inn i ett nytt forum om ikke så alt for lenge, men jeg får bare vente og se[:)]

Har fortsatt ikke hatt besøk av tanta...så jeg håper hun kommer om ikke veldig lenge, eller holder seg borte i ytterligere 8 mnd...har hun ikke kommet om en uke, så får jeg vel teste....så dere får krysse fingrene for meg[;)]

koselig du er innom, men håper av hele mitt hjerte du snart igjen får komme på terminforumet !!!

Så koselig med besøk! [:D]

Så koselig å få besøk av deg da!
Håper alt står bra til ellers, og at det snart er en liten en som fester seg 9mnd!!!
Husk å holde oss oppdatert om det skulle være noe;)

ORIGINAL: FruStina

koselig du er innom, men håper av hele mitt hjerte du snart igjen får komme på terminforumet !!!

[:)]

Back
Topp