Hei hei "jentene mine"

Sarah

Elsker forumet
Nå nærmer det seg brått vår første IVF også, skal starte med sprøytene til fredag og til onsdagen igjen bærer det inn på første UL, selvf håper vi på uttak så fort som mulig etter det, men uke 26 blir nok uka med stor U for oss om alt er i orden. Synes det har gått veldig bra med nesesprayen hittil, og vet at det går bra med puregonen da jeg har vært gjennom den et par ganger før..
Kjenner at hele prosessen tar ganske på, jeg har noen bivirkninger fra sprayen som er med på å forsterke det. Selvom jeg generelt har det veldig bra og smiler og ler så er det ganske tøft. Har involvert sjefen i "prosjektet" for å forklare fraværsdagene som kommer (hun er da den eneste som vet dette..) og jeg følte meg selvfølgelig lettet etterpå, men også "utlevert" på en måte. Det var vanskelig å snakke om det, ihvertfall til en jeg nok overhodet ikke hadde sagt det til ellers....

Nei, nå snakker jeg meg rent bort, som dere skjønner er jeg veldig hormonella og følsom fortiden og det er det som skal være litt av poenget mitt da[;)] For; dere som nå ruger og dere som evt forhåpentligvis kanskje kommer som mirkaler her: JEG ØNSKER AV HELE MITT HJERTE AT DERE FÅR POSITIVE TESTER OG AT SPIRA VIRKELIG KLORER SEG FAST FOR DE NESTE 8-9 MND NÅ!!!!!!! Men, jeg orker bare ikke å lese om flere positive tester nå tror jeg før jeg vet hvordan det går med oss.. Uff, nå høres jeg nok kjempe egoistisk ut, og kanskje trekker jeg alt tilbake før dere vet ordet av det[:)], men sånn er ihvertfall ståa nå.. (guri dette blir et langt innlegg, sorry jenter, men her er det rene skrivediareen nå som dere skjønner[:D]) Det er overhodet ikke for at jeg ikke ønsker det for dere, det håper jeg dere forstår, for jeg vil virkelig at dere kommer dere over i terminforum og at vi møtes der!!!!! Ja, som sagt så kan det jo hende jeg angrer dette og fort vender tilbake når egget er plassert igjen og sikkert maaaange spm dukker opp, men da håper jeg dere kan le litt av meg og si feks "jaja, dette visste vi kom til å skje"[8D][:D]

TwiNanne; kan du sende meg dine råd ifht rugeperioden på mail? Jeg ser at den linken er blitt borte for meg her[:)]
BabyT, *levende lys* og dere andre som nå er inne i, eller straks går inn i rugeperioden: MASSE MASSE LYKKE TIL! Jeg krysser fingre, tær og alle mine millioner hårstrå på hodet for at det klaffer for dere nå. Gleder meg til å lese om deres positive tester når jeg logger meg inn igjen om noen uker[:D][;)]

Ja, da hadde jeg fått sagt litt i dag også da. Riktig god kveld snupper, sov godt[:D][:)] Stor Sarahklem sendes ut til dere alle         

Kjære deg Sarah-vennen vår [:)]

Det er helt i orden at du føler slik du gjør nå. Denne prosessen ER tøff, noe vi alle her inne vet, og vi reagerer også alle ulikt. Ønsker deg lykke til videre med sprøyter, UL, uttak, innsetting og ruging. Så gleder vi oss til å se deg igjen her inne når du er klar for det. Ta godt vare på deg selv i denne tida, og støtt deg til din kjære [:)]

Stor klem fra babyT [:D]

tusen takk babyt. dere er en enorm støtte så jeg håper dere ikke tror noe annet[:)][:D]

Sarah du for ta tiden din som du føler for, noen syns det er litt greit å få litt avstand til alle andre som holder på, mens andre synes deter fint med følge på vegen i rugeperioden. Du hvet best hva som passer for deg, for det er jo en stress faktor dette gamet her vennen, det jeg skrev om tips eg har jo ikke den jeg heller, men dersom du forandrer på instilloingen din så kan du gå tilbake i tide. Det var i posten til rugegjengen jeg laget til Hegex2 Taza og CiZz82. Skal se om jeg greier å hente den frem jeg.

Back
Topp