Hei hei jeg er ny her inne

Etter lang tid men ivf behandling klaffet det denne gangen
Jeg er 3+5 idag
 
Takker
Ja fantastisk følelse. Hadde absolutt ikke troen denne gangen. Da jeg havna inn rett etter innsetting med kraftig nyrebekkenbetennelse, intravenøs behandling. Å på toppen av det fikk jeg tlf dagen før innsetting at egget hadde mista celler under tining så det var bare to delt å ikke sikkert det kom til å overleve natta. Å de tre andre overlevde ikke tining så det var siste sjanse i forsøk 2 vi hadde. Men så hadde egget blitt 4 delt iløpet av natta så da ble det innsetting alikavell. Men oppsto jo infeksjon etter det. Å mye antibiotika osv. Så hadde jeg liten tro. Å spesielt på ruge dag 8 da begynte jeg med blitt spotting. Å da trodde jeg virkelig håpet var ute. Men det stoppa opp timer etter på. Blødde ikke mer. Tenkte så to dager senere, kunne det vært en festeblødning så dagen etter klarte jeg ikke dy meg for alt var så anderledes fra de andre gangene. Så jeg tok test på ruge dag 10. Den ble positiv. Tok en til test på kvelden å den ble positiv. Tok en ny prøve på den egentlige test dagen den ble positiv. Å tok blodprøver å de stiger å stiger i hcg nivået. Veldig glad. Så skal vi på første ul 7.juli
Håper å håper det holder seg der inni nå. Men veldig vanskelig å klare beholde roen med 4 SA uke 9, uke, uke 7, uke 11 og uke 22... og nå 2år uten et eneste hell. Å flere ivf forsøk. Så nå håper vi så virkelig vårt lille mirakel er der inni for å bli
 
Gratulerer og krysser fingrene for at spiren sitter til februar!
 
Gratulerer! Krysser fingrene for at spiren sitter godt denne gangen!
 
Krysser fingrer og tær for dere! Denne gangen går det!
 
Takker alle sammen
 
Back
Topp