hei hei :) *hilsepentpå*

veslefrik

Flørter med forumet
da er det vell på tide å si hei her tenker jeg ;) (har sneket en stund på dere)
jeg er 25år fra østlandet, har en jente på 4, en gutt på 1 og er 10 uker på vei med lille bolla...
jeg har vert alenemamma hele veien, men nå har jeg ak blitt sammen med bf til 1åringen igjenn,- så får vi no se hvordan det er å være en A4 familie :)
jeg har slitt litt med negative følelser ang graviditeten, og dette med at forholdet er ganske nytt og ja... - hvordan framtiden blir med sambo og 3 barn... ikke har det hjulpet på humøret at lille bolla har stjålet all enrgi av meg den siste tiden heller....
så... jeg håper jeg får snudd tankene til det positivet og at energien kommer tilbake igjenn snart :) kansje det hjelper litt på når jeg får dra på tidlig ul på onsdag? ;) *håpe*

jeg gleder meg til å bli kjendt med dere andre her og følge dere i tiden fremmover :)

Gratulerer med spire i magen og velkommen hit :)
håper en ul hjelper på tankene dine og at du blir i bedre form fremover. Ikke kjekt å være dårlig, i allefall når man har barn fra før.
Blir spennede å følge deg fremover :)

Gratulerer og velkommen til deg :)
håper du finner roen etter ul og at energien kommer tilbake til deg :)

Gratulerer med spire i magen og velkommen hit :)
håper en ul hjelper på tankene dine og at du blir i bedre form fremover. Ikke kjekt å være dårlig, i allefall når man har barn fra før.
Blir spennede å følge deg fremover :)

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer og velkommen inn hit:) Håper ting ser litt lysere ut etter hvert som formen stiger.

Takk:) var på kontroll til legen i dag, der fikk jeg luftet meg litt og grått noen tårer... Føler meg allerede litt lettere :)

Velkommen! :-D

Back
Topp