Hei hei hei

trude mor.

Blir kjent med forumet
Gratulere til alle 4åringer. måtte til sisst lage meg ny bruker, har ikke kommet inn på laaaange tider, men har vert å smuglest som gjestebruker.

Velkommen tilbake igjen da trude mor
Synes du er oppfinnsom m nickene dine og varianter av det samme :-)

Jeg vil jo at dere skal kjenne meg igjen:-) er ikke så ofte her mer, men kikker innom og skjekker at alle har det bra<3. Nå har vi hatt ei tøff uke med oppkast og Eira fikk det tøffest,med 30-40ganger hun kastet opp, vi andre kastet opp 1-4ganger og så ferdig.
Vi har og blitt helgeavlastningshjem siden sisst, er så koselig med to ekstra ,fungerer kjempefint for små og store.

Godt å høre at dere er ferdige med oppkasten nå..
Selv kasta jeg opp en gang natt til i går - og i dag er det vesla sin tur å kaste opp. Virker som det holdt med den ene gangen for henne også.

JRjr er hjemme i dag pga planleggingsdag i barnehagen.[;)]

Høres ut som om det er noe som går om dagen det der gitt...
Her slapp vi (jeg) veldig billig unna egentlig... Alexander kasta opp en gang torsdag kveld og jeg frykta det værste, men det ble med den ene gangen frem til han skulle til pappa'n sin igjen på fredag ettermiddag... Tror nok vi var heldige og at det ble med den ene...

Hei igejn alle sammen.
Over 2 år siden jeg var her sist [:(].
Har flyttet fra sandnes til kr.sand siden sist.
Jeg håper noen der ute kan hjelpe meg å finne Linda fra sola. Hun var også me i januar klubben 2006.
Mamman til Helene.
Har desverre klart å miste mobilnummeret hennes!

Hilsen Mona mammaen til Christopher og Christel

Back
Topp