Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen, her satser jeg på at lille holder seg inne til minst termin om 5 dager. Etter det må hun gjerne komme når som helstDa ble det ikke februar bursdag på den lille Med en uke over tia, så havnet vi i mars. Så da kommer jeg over til dere og sniker litt Håper alle har det bra, og gleder seg til de små som snart kommer
Velkommen hit!Da ble det ikke februar bursdag på den lille Med en uke over tia, så havnet vi i mars. Så da kommer jeg over til dere og sniker litt Håper alle har det bra, og gleder seg til de små som snart kommer
Velkommen til oss, en veldig kjekk gjeng om jeg får si det selvDa ble det ikke februar bursdag på den lille Med en uke over tia, så havnet vi i mars. Så da kommer jeg over til dere og sniker litt Håper alle har det bra, og gleder seg til de små som snart kommer
Det er sant Jeg blir satt i gang på tirsdag hvis ingen ting skjer før det, så godt å vite at jeg har baby her til neste helg vært fallHei! Samme her! Hadde termin 28.2, men nå sniker vi oss inn i mars måned her og. Er 41+0 i dag, og tiden går ganske sakte nå. Det føles litt ut som om han aldri skal ut. Godt å vite at vi slipper å snike oss over på april-tråden i hvert fall
Oi! Det er spennende. Da er det land i sikte Litt lettere å vente når man kan se målstreken hehe. har du vært på kontroll på sykehuset du da?Det er sant Jeg blir satt i gang på tirsdag hvis ingen ting skjer før det, så godt å vite at jeg har baby her til neste helg vært fall
Rettelse: riktig dag
Ja, jeg var på kontroll på fredag Planen var også å bli strippet, men etter UL, så oppdaget de at jeg har for mye fostervann, så da ble risikoen for stor, og de kunne ikke utføre vaginal undersøkelse. Å de vurderte om jeg måtte settes i gang med en gangOi! Det er spennende. Da er det land i sikte Litt lettere å vente når man kan se målstreken hehe. har du vært på kontroll på sykehuset du da?
Har velværekontroll i morgen tidlig! Da blir det jo litt stripping ifølge veileder hvis alt ser bra ut. Håper livmorhalsen er i gang allerede, aner ingenting om hvordan det står til inni der
Lykke til med igangsettelse!! Håper det går smidig for seg.Ja, jeg var på kontroll på fredag Planen var også å bli strippet, men etter UL, så oppdaget de at jeg har for mye fostervann, så da ble risikoen for stor, og de kunne ikke utføre vaginal undersøkelse. Å de vurderte om jeg måtte settes i gang med en gang
Men hos JM noen dager før, så sjekket de og da var det åpning og livmoren var moden.
De håpet at det skulle starte av seg selv i helgen, men det har det ikke gjort
Gratulerer!Oppdatering herfra: lillegutt bestemte seg for å komme natt til onsdag 6.3! Er hjemme igjen nå med helt fulle hjerter