Hei hei folkens!

Kattejenta

Elsker forumet
Satser på å høre til her! :) Trodde jeg fikk mensen i går kveld, men syns det var veldig tidlig (ca 7 dpo). Men det var bare blod på papiret og det har ikke kommet noe mer, så satser på at det var festeblødning!  Hadde ikke det med forrige, så dette var nytt for meg  Gleder meg til å ta en test til uka!!

Så spennende, satser på det beste. :)

Tok en test i morrest, klarte ikke å vente.. hehe... Men den var ganske negativ da emoticon Etter å ha studert den en stund syyyyyns jeg at jeg skimtet en meget svak strek der, men det var nok bare oppi hodet mitt... Men det er jo enda veldig tidlig, så venter noen dager og tar en til da 

Når har du IKM ? :)
Eg kjenner meg litt gravid (ømme bryst, svimmel, stikkningar, tissar ofte) så måtte teste sjølv, men negativ...men satsar på det kjem to strekar snart.

Håper på det samme for deg :)

Aurum skrev:
Når har du IKM ? :)
Eg kjenner meg litt gravid (ømme bryst, svimmel, stikkningar, tissar ofte) så måtte teste sjølv, men negativ...men satsar på det kjem to strekar snart.

Håper på det samme for deg :)

IKM rundt den 27-28. Du da?
Har også ømme bryst (men det har jeg forsåvidt alltid før mensen), også føler jeg at jeg blir litt lettere bilsyk enn vanlig. Det gjorde jeg også når jeg gikk gravid sist. Mulig jeg overanalyserer for jeg håper sånn på å være gravid :) Satser på at vi får positiv test begge to om ikke så alt for lenge!! :-D

Så snart ja :) Men då reknar eg med at testen lyser positiv snart :D

Har ikkje IKM før 2-3 Juli så er svært tidlig ute, men må berre teste. Har bestilt g-testar frå ebay så eg har rikelig å ta av :p

Back
Topp